وقتی داشتم میدیدم به ذهنم رسید که به بازیگرای خودم حتما تاکید کنم که این اجرا باید ببینن، همونطوری که گفته شده کار تجربی است توقع خاصی از فرم اجرایی نداشته باشد اما تلاش خوبی بود، بعضی از بازیگران خیلی خوب بودن ، تقریبا برای این نمایش هیچ هزینه ای نشده جز نیروی انسانی ، تیم موسیقی بسیار خوب و تیم بازیگران ، نگاه منتقدانه ی خوبی به وضعیت تیاتر داشتن استاد دلخواه ، اما کار هرچه به انتها می رسید طاقت فرسا می شد و بسیار طولانی.همین
دسترسی به پردیس تیاتر و موسیقی باغ کتاب از طریق متروی همت پس از 5 دقیقه پیاده روی و دسترسی به باغ کتاب از
ایستگاه متروی حقانی که دو ایستگاه نزدیک به باغ کتاب تهران هستند.
از مترو شهید حقانی هم می توانید با ون های مخصوص خودتان را به باغ برسانید و هم می توانید 10 دقیقه ای را پیاده روی کنید و لذت ببرید تا به باغ کتاب و سپس پردیس تیاتر و موسیقی باغ کتاب برسید
دسترسی به باغ کتاب با خودروی شخصی
با خودروی شخصی خود هر جای تهران که باشید می توانید از طریق اتوبان همت (شرق به غرب)، بعد از خروجی حقانی و یا اتوبان حقانی (غرب به شرق) بعد از اتوبان مدرس، وارد بلوار کتابخانه ملی شوید و از باغ کتاب بهره ببرید. مسیر پیشنهادی ما از اتوبان همت شرق به غرب پس از خروجی حقانی می باشد.
کیفیت عالی و درجه یک ، محیطی دلپذیر و پرسنلی حرفه ای
خسته نباشد ، متن که به خودی خود بسیار جذاب هست ، طراحی صحنه بسیار در خدمت اثر بود ، موسیقی و افکت های صوتی کار تمییز و هماهنگ نبود ، اما بازی اکثر بازیگران کار درخشان بود ، هرچند سبک بازیگری که ازشون مطالبه شده بود با اغراق زیاد از حد و آزار دهنده ای طراحی شده بود. لذت بردم
این نمایش رو دیدم و لذت بردم، زحمتی که گروه برای به ثمر رسیدن نمایش کشیده بود کاملا مشخص بود، با این اوضاعی که داریم قطعا این گروه متضرر خواهد بود از به اجرا رفتن، و شاید اگر گزینه های بهتری داشت قطعا به زمان دیگری موکول میکرد، اما حکایت جماعتی که در کافه نشسته و گپ میزنند و لعن و نفرین میکنند کسانی را که در این شرایط تئاتر کار میکنند ، از تاکسی برای رفتن به خانه استفاده میکنند و شب به موقع چراغها را خاموش میکنند تا فردا صبح مبادا دیر به سرکار بروند هم حکایت جالبیاست ، اگر تئاتری باشند چه تلخ.
من اشتباها شنیده بودم یه گروه از جنوب اومدن ولی متاسفانه اشتباه بود، در حد ایرانشهر نبود، نهایتا سرو، خسته نباشید.
نه میتونم بگم بد بود و نه میتونم بگم خود بود، جذاب ترین قسمت نمایش چند ثانیه اول که گفتن به خونواده هاشون توصیه نمیکنن و بعد از اتمام اجرا و چند ثانیه ای که صدای بهروز پخش شد بود، اصلا بازی مصنوعی احسان رو دوست نداشتم، در عوض خاطره حکیمی خیلی باورپذیر تر بود، در کل نه پشیمونم نه خوشحال، چندتایی دیالوگ زیبا شنیدم و دیگر هیچ، اتود کلاسی بسیار خوبی بود.
چه بازگشت شکوهمندانه ای برای کیومرث مرادی و گروه کارگردانی درجه یکی که داره، بی تعارف اثر نمایانگر یه کارگردان با سواد و خبره است، اتمسفر و صحنه و نور و موسیقی چقدر در خدمت اثر بودن، صندلی شکسته رو به کل بعد از ۵ دقیقه فراموش کردم، مهدی حسینی نیا که دیگه نیازی به تعریف نداره و سام درخشانی رو برای اولین بار چقدر دوست داشتم، متن خوبی بود هر چند که پیام لاریان یه کپی کوچیک از کار کمال هاشمی کرده بود که این هیچی از تخیل و کارگردانی درجه یک کیومرث مرادی کم نمیکنه، پول بلیت نوش جون این همه احترام به تماشاچی.
دوستانی که بلیت تهیه کردند و به هر دلیل قادر به حضور در زمان مقرر نشدهاند، لطفا در واتس اپ پیام بفرستن تا برای روزهای آتی در خدمتشون باشیم.
09353548244
از بداقبالیم تا حالا اثری از مهران رنجبر ندیده بودم، و بعد از دیدن این اجرا بسیار در حسرتم که چرا کارهای قبلی رو ندیدم، دمتون گرم.
یک نمایش بسیار خوب، زمان زیادش اصلا آزار دهنده نیست، ریتم بسیار خوبی داشت، بازی ها درخشان که از افشین توقع دیگه ای هم نمیشه داشت، شاید میشد یه مقدار دیالوگ هارو کمتر کرد و اجازه داد به مخاطب تا قدری بیشتر فهم کنه و از سرعت دیالوگ گویی کم کرد، طراحی لباس از درخشان ترین نقاط اثر بود، سطح بازیها خوشبختانه بسیار نزدیک به هم بود، دمتون گرم، به شان شهرزاد اضافه کردید، ممنون از شهرزاد و کل گروه هاری
متن این نمایش از نظر دیالوگ نویسی بسیار خوب بود، قصه یا داستان اثر چنگی به دل نمیزد و همه بار رو گردن دیالوگ انداخته بود، بازی ها یک دست بود، جذاب بود، حتی بازیگران زن از کلیشه به دور بودن، طراحی صحنه از نقاط بسیار مهم و قابل توجه بود،طراحی گریم هم نکته سنج بود، امیدوارم در سالن شهرزاد که پاتوق اجراهای ضعیف شده بتونیم بیشتر از این قبیل کارها ببینیم، پیشنهاد میکنم حتما این اجرا رو ببینید
بسیار نمایش زیبایی بود، کیف کردم، چقدر صحنه کافی بود، نور هنرمندانه و بی ادعا بود، ریتم متناسب با متن، و بازی ها کاملا در خدمت اثر، موسیقی به جا،هادی رو تا حالا انقدر ذوب در کاراکتر ندیده بودم، ایمان سولگی رو سرچ کردم و پیدا کردم و ممنونم از کارگردان این اثر که بعد از دو سال با یک اثر درخشان من رو مواجه کرد، اما می خوام به نکته ای اشاره کنم که از این بعد دوست دارم مخاطب ها برای نجات تئاتر بهش توجه کنن، اینکه چقدر خوب که سالن سایه شان خودش رو با این اثر بالاتر آورد، و امیدوارم با آثار کم ارزش و صرفا لابی باز به شان خودش خدشه وارد نکنه، و یه خواهش دارم، اینکه بدون حسادت به نمایش نمره بدیم.
من امشب کار رو دیدم، نمایشنامه جذابی نبود اما یه جاهایی دیالوگ های نابی داشت، کاملا مشخص بود که تلاش بسیار خوبی کردن برای ساخت این اثر، این رو از بازی های عمدتا درخشان میشد فهمید، به خصوص بازیگر نقش دکتر که اسمش رو نپرسیدم و بازیگر نقش دختر شیطون شهر که نازنین ذوالفقاری بازی میکرد، و همینطوری بازیگر نقش جلاد که فک کنم اسمش فرشاد بود، موسیقی کار درخشان، کارگردانی حرفه ای و خوش ریتم، حتما توصیه میکنم ببینید، از نظر رعایت اصول بهداشتی و کاهش خطر سرایت کرونا هم تلاش خوبی شده بود.
کار جذاب و دوست داشتنی حتما ببینید
آیا ارتباطی با فیلم تارانتینو داره ؟
بدون شک یکی از بهترین کارایی که تا حالا دیدم ، باز هم میبینم ، من به احترام نویسنگان و کارگردانان این کار و به احترام تمامی بازیگران کار کلاه از سر بر میدارم ، من بهدرستی کار این تیم غبطه خوردم
یه دونه شنبه هم اجرا بزارید که ماهم بیایم