در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهدیه سلیمانی درباره نمایش گلن گری گلن راس: در سالی که گلن گری با حضور آقایان پیروزفر، برق نورد، بهبودی و… روی صحن
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 06:25:26
در سالی که گلن گری با حضور آقایان پیروزفر، برق نورد، بهبودی و… روی صحنه رفت سن کمی داشتم و موفق به تماشای آن روی صحنه نشدم. امروز بعد تماشای گلن گری در سالن انتظامی، از فرط کنجکاوی حول نظرات درباره نسخه پیشین این تئاتر، به تماشای نسخه فیلم تئاتر آن در سال ۹۳ نشستم؛ یوتوب، ۱ ساعت و سی دقیقه، کیفیت تصویر زیر ۳۶۰p.

من فکر میکنم عزیزانی که در سال ۹۳ گلن گری را تماشا کردند، آن زمانها در سن و سال من بودند؛ مثل من شیفته و مبهوت صحنه و بازیگران بزرگی که بر روی آن قدم میزنند. این روزها با دوباره روی صحنه رفتن این نمایش، یاد ایام کرده و خاطره بازی میکنند و من بر این عقیده‌ام که نسخه پیشین این نمایش اعتبار خود را وامدار کارنامه و چیره دستی این سه بازیگر نامبرده است و این سه عزیز به تنهایی بار کاستی‌های نثر ساده و بی آلایش نمایشنامه و نابازیگری‌های سایر عزیزان را به دوش میکشند. در واقع داستان همان داستان است، اما در گلن گری ۱۴۰۳ به مراتب دیالوگهای نافذتر و وزین‌تری را شاهد هستیم و هیچ یک از بازیگران در ایفای نقش کم نمیگذارند.

در نهایت برای منی که برای اولین بار این نمایش را روی صحنه میبینم، نسخه ۱۴۰۳ گلن گری و بازیگران آن سرشار از پتانسیل و استعدادند، شوخی‌هایش ... دیدن ادامه ›› زنده‌تر، دیالوگها پویاتر و بازیگرانش تازه نفس‌ترند و حیف است محض خاطره بازی زیر سوال رفته یا نادیده گرفته شوند.

برای هر دو گروه آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم
کاملا دقیق به توضیح پرداختید.
برای منی هم که فیلم تئاتر این نمایش رو دیدم، اجرای دیشب با این بازیگران بیشتر به دلم نشست.
باید قبول کرد بخش زیادی از استقبال یک نمایش، مربوط میشه به شاخص بازیگرانش
بنظرم اگه یکبار دیگه اجرای سال 93 با همون بازیگران و با همون کیفیت هم اکنون اجرا بشه، شاید نتیجه ای به جز سرنوشت نمایش پپرونی برای دیکتاتور 1403 در انتظارش نباشه
۱۰ ساعت پیش
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید