در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | نگار عبادی درباره نمایش ریش آبی: اول از همه در مورد محل اجرا بگم، از این نظر که برخلاف مرکز شهر در باغ
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:15:07
نگار عبادی (negar.ea)
درباره نمایش ریش آبی i
اول از همه در مورد محل اجرا بگم، از این نظر که برخلاف مرکز شهر در باغ کتاب مشکل جای پارک و.... نیست خوبه اما به نظر من سالن تئاتر باغ کتاب بیشتر شبیه سالن سینما طراحی شده تا سالن تئاتر ومحل قرارگیری صندلی ها و راه ورود خروج خوب طراحی نشده.
و اما در مورد نمایش،
در این روزها متاسفانه هر اجرایی میرم خوب نیست و در مقایسه لااقل میشه گفت ریش آبی و آنچه روی صحنه دیدیم تئاتر بود. یک تئاتر متوسط ولی آبرومند با بازی های روان ، خوب و یکدست. هرچند به نظر من استایل کاظم سیاحی خیلی مناسب نقش نبود ولی بازی خوبی داشت و بیشتر صدای ایشون تاثیرگذار بود.ستاره پسیانی هم باوجود اینکه غروری که همیشه از ایشون روی صحنه احساس میکنم در تئاتر آزاردهنده ست اما معمولا روی صحنه خوب و باورپذیر ظاهر میشه، در این اجرا به جز قسمت انتهای نمایش که بسیار شعاری بود و بازی ستاره پسیانی هم خیلی ضعیف و سطحی بود بقیه قسمت ها ایشون خیلی خوب با نقش یکی شده بود.خسرو پسیانی هم خوب بود و حرکات بدن درستی داشت.
به نظر من میشد از ریش آبی اقتباس قشنگ تر، عمیق تر و به دور از شعارزدگی داشت اما این اقتباس هم قابل قبول بود.طراحی لباس در اندازه کار مناسب بود.
پوستر با اینکه ایده ی خوبی پشتش بوده ولی خوب ... دیدن ادامه ›› طراحی نشده
باوجود اینکه من معمولا روی دکور حساسم و برام مهمه که نمایشی که میبینم برای طراحی دکورش زحمت کشیده باشن با اینکه دکور ریش آبی خیلی خاص نبود بخاطر طراحی درست نمایش، آزاردهنده نبود و میشد با فضاش ارتباط گرفت هرچند با وجود تاکید بر ملیتهای فرانسوی و اسپانیایی و حتی بلژیکی هیچ المانی یاداور این فرهنگ و کشورها وجود نداشت و معتقدم یا باید در متن بازنگری میشد یا در طراحی صحنه. علاوه بر این طراحی راهروی انتهای صحنه رو دوست داشتم .
دیالوگ ها میتونست خیلی بهتر باشه.
یه نکته ای هم در مورد مخاطب تئاتر بگم که نمیدونم چرا انقدر سالن شلوغ بود و تا دیالوگ رو شروع نکردن همه صحبت میکردن انگار مخاطب تئاتر مثل سابق نیست یا شاید من زیادی سختگیرم.
بهرحال دیدن این نمایش با وجود این تئاترهایی که در حال حاضر روی صحنه هست خالی از لطف نیست
با ارزوی موفقیت
دقیقا روزی هم که من رفتم همینطوری بود، تا اجرا شروع نشد همه داشتن صحبت می کردن که باعث تعجبم شد، وقتی چراغ خاموش میشه دیگه باید سکوت کرد
۱۰ شهریور
دوستان دو عدد بلیط برای دوشنبه ،،ترجیحا سه شنبه لطفا تماس با ۰۹۱۰۱۷۱۸۹۹۵
۱۱ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید