در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مجتبی درباره نمایش نیوجرسی: چقدر این نمایش رو نپسندیدم! شزوع تمایش: سریال قطب شمال میانه: سریال
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 13:29:51
چقدر این نمایش رو نپسندیدم!
شزوع تمایش: سریال قطب شمال
میانه: سریال ترکی EZEL
پایانبندی: سریال زخم کاری!

عرض ادب و خسته نباشبد خدمت عوامل این نمایش، بازیگران علی‌الخصوص نویسنده و کارگردان محترم.

اجازه بدید بی پروا در خصوص این تمایش و به صورت کلی، این سبک از نمایش‌های ترند شده صحبت کنم. در چند ماه اخیر ۴ نمایش با همین سبک دیده‌ام ... دیدن ادامه ›› که ۳ تاشون رو جناب دشتی عزیز نویسندگی و کارگردانی کردند.

بعد از دیدن نمایش دوم آقای دشتی، تصمیم گرفته بودم دیگه نمایش‌های ایشون رو نبینم اما بازهم خودم رو فریب دادم و گفتم دیدن یک تئاتر (حالا هر نمایشی هم که باشد) شرف دارد به دیدن زورکی سریال شربت ذغال اخته که هر شب در منزل ما سرو می‌شود.

باور کنید حتی من هم که یک تماشاگر عام تئاتر هستم، روش فروش بیشتر را بعد از دیدن نمایشهای اینچنینی شما فهمیده‌ام!

فرمول فروش بیشتر:
۱- استخدام یک بازیگر چهره (برای جذب طرفدارانش)
۲- به بازی گرفتن یک خواننده (برای جذب حداکثری مخاطبین)
۳- نوشتن سناریوی یک قتل عجیب و فجیع

روش پخت: بعد از نوشتن سناریوی تکراری به سبک سریال‌های ترکیه‌ای، فقط کافی است همه چیز را به جای روایت از اول به آخر، از آخر به اول روایت کنیم!

نکته انحرافی: از اونجا که اکثر تماشاگران طرفداران فلان بازیگر خانم و آقا هستند و‌ طرفداران فلان خواننده هم مخاطبان کمی ندارد، در نتیجه باعث میشود آمار نظرات مثبت در تیوال بالا رفته و امثال آن دسته از مخاطبینی که نمایش‌ها رو بر اساس نظرات تیوال انتخاب میکنند (مثل من)، هم فریب امتیاز بالای نمایش رو میخورند هم تعدد کامنت‌های مثبت!

بدین ترتیب اگر ۴ تا کامنت منفی هم کسی بگذاره، اکثریت متوجه نخواهند شد!

آقای دشتی بزرگوار از ما که گذشت! ولی خواهشا نمایش چهارمتون رو بیخیال این سبک شید یا حداقل برای نوشتن سناریو از Chat GPT کمک بگیرید، شاید تونست تا حدودی به خلاقیت نمایش‌هاتون اضافه کنه!

و اما در خصوص بازیگران:

بازی به شدت سطحی امیر حسین فتحی عزیز رو شاهد هستیم. حداقل توقع من این بود جناب فتحی بتونن شاهکار بازی سریال قطب شمال رو اینجا تکرار نکنن! من هیچ تخصصی در بازی ندارم ولی مطمئن هستم در این مورد خاص، به مراتب بازی بهتری میتونستم انجام بدم!

اجازه بدید در خصوص سایر بازی‌ها صحبت نکنم!

عزیزان، گرچه برای ساخت چنین نمایش‌هایی زحمات زیادی کشیده میشه، اما ما هم برای پرداخت بلیط‌های گران قیمت این دست نمایش‌ها زحمات زیادی کشیده‌ایم!

پس شما رو به جای دیدن نمایش نیوجرسی، به دیدن نمایش‌های بهتر توصیه می‌کنم.
جالبه که هیچ تفاوتی در بازی امیرحسین فتحی نمی‌بینیم. چه در سریال سوپرفاجعه‌ی قطب شمال که نقش یه آدم خیلی پولدار کلاهبردار رو بازی می‌کنه، نه اینجا که نقش یه کارگر گاودار کشتی‌گیر عشق تختی!
امین کاکولکی
آخییییش بالاخره یک نفر دیگه حرف من رو زد اینقدر کامنت مثبت خوندم، داشتم فکر میکردم من توهم زده ام یا یک سالن دیگه رفته ام اون شب با تک تک نکات صد در صد موافقم
کامنتهای مثبت اینجا هم شده مثل کامنتهای مثبت اینستاگرام!
امین کاکولکی
آخییییش بالاخره یک نفر دیگه حرف من رو زد اینقدر کامنت مثبت خوندم، داشتم فکر میکردم من توهم زده ام یا یک سالن دیگه رفته ام اون شب با تک تک نکات صد در صد موافقم
کامنتهای مثبت اینجا هم شده مثل کامنتهای مثبت اینستاگرام!
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید