در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حسام افسری درباره نمایش والا: «والا» پر از حسِ خوب بود. یادآورِ زمانی بود که تئاترها این‌همه نگرانِ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:08:18
حسام افسری (hesamafsari)
درباره نمایش والا i
«والا» پر از حسِ خوب بود.
یادآورِ زمانی بود که تئاترها این‌همه نگرانِ خوب و بد بودن نبودند.
اصلاً این‌ها صفت‌های توصیف یک تئاتر نمی‌شدند؛ هنر آن‌قدر کم و ارزشمند بود که به صرف حضور زیبا بود.

«والا» نگران نبود.
آرامشی که این‌روزهای پررقابت، روی صحنه کمتر یافت می‌شود درونش موج می‌زد.
از آن آثاری بود که در طولش خیال‌بافی می‌کنی:
«من در شهر کوچکی در نزدیکی پاریس به دنیا آمده‌ام؛ این بلک‌باکسِ کوچک، این پالت‌های چوبی و این چند نفر انسانِ هم‌سلیقه تنها ارتباط ما با ... دیدن ادامه ›› دنیای هنر است، همین که درآمدمان به هفته‌ای یک‌تئاتر و نوشیدنی و گفت‌و‌گوی بعدش قد میدهد خوشحالمان می‌کند...»

«والا» ساده و زیبا بود.
خیلی هم برایش مهم نبود شما در موردش چه فکری بکنید، کمدیِ کم‌رنگی در ورای ساختار درامش، که به ذات غمگین بود، خودنمایی می‌کرد، شاید به معیّت موسیقی زیباتر هم می‌شد ولی انگار کارگردان دلش نیامدن بود از ارزش سکوت بگذرد.

من پر از حس خوب شدم.
خسته نباشید و ممنون.
تئاتری که میشه در بارش حرف زد تعلل کرد
و با دیدنش گذر زمان و متوجه نشد ❤👊
۰۹ شهریور ۱۴۰۱
مائده سلیمی
افسوس برای زمان از دست رفته ای که برای دیدن اینکار درنظر گرفتم…
چه نگاه عجیبی به عنوان مخاطب هنر دارید بزرگوار.
متأسفم که دوستش نداشتید ولی هر تجربه‌ای از هنر ارزشمنده؛ در واقع بدترین تجربه از هنر هم از زندگی واقعی ارزش بیشتری داره.
به هر حال... به امید تجربه‌های بهتری برای شما.
۱۳ شهریور ۱۴۰۱
علی رغم وام گیری از ترانه voila و محدودۀ جغرافیایش ، نویسنده متنی مستقل و با بیان امروزی رو به بیننده ارائه داده.
دیالوگ‌های گاهأ دایره وار (تکرارهایی که با اجرای خانم شهبازی قابل تأمل میشد) به خوبی از هم گسیختگی غیر قابل اجتناب انسان امروزی رو به مخاطب منتقل می‌کنه.
۲۰ شهریور ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید