در این مجموعه، منهای دو فیلم آخر که توان تماشایشان را نداشتم، با رویکردی دراماتیک به موقعیتها، و نه داستانهایی، مواجه هستیم که بر سیاق بخش
... دیدن ادامه ››
عمدهای از جریان فیلمهای ایرانی، ابعاد دهشتناک زندگی شخصیتهایی منفعل و روانپریش را به تصویر میکشند. متأسفانه این رویکرد بعدی انتقادی ندارد چون تمام تمرکزش بر غرقهساختن تماشاگر در فضای سینمایی با استفاده از تمهیدات کاملاً مرسوم این سالهاست. از طرف دیگر، این طرح موقعیتها، از هیچ جا به هیچ جا نمیرسد و تنها به منزلهٔ شوکی عصبیکننده کارکرد مییابد.