در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی جوانی درباره نمایش آنا کارنینا: من از روی شماره کفش زن ها عاشق شون میشم اگر فردی به روانپزشک مراجع
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:38:04
من از روی شماره کفش زن ها عاشق شون میشم

اگر فردی به روانپزشک مراجعه کند و در خلال گفتگوهای معمول میان بیمار و پزشک جایی بگوید: "من از روی شماره کفش زن ها عاشق شون میشم" بی شک پزشک به بخش اعظمی از آنچه به دنبالش بوده رسیده است و با خیال راحت می تواند درباره بیمارش نسخه بپیچد و از همه مهمتر می تواند ساعت ها زیر و بم زندگی بیمارش را بررسی کند و به نتایج تازه ای برسد.
در یکی از درخشان ترین صحنه های نمایش آنا کارنینا شخصیت زن نمایش پس از راه انداختن یک بازی مفرح با رقص و موسیقی ، مجری معروف را وادار می کند تا جملاتی که در اولین برخوردشان در چند سال گذشته بین آنها رد و بدل شده و همان دیدار منجر به آشنایی و شروع رابطه شان شده است را بازی کند.مجری سرخوش از رقص و موسیقی تن به این بازی می دهد و زن هر لحظه او را بیشتر به گذشته می کشاند تا جایی که مجری مجبور می شود پرده از یک بیماری جنسی خود در مقابل دوربین های پخش زنده تلویزیونی بردارد و اقرار کند که از روی شماره کفش زن ها عاشق شان می شود. هنرپیشه معروف که به پیروزی بزرگی دست پیدا کرده است وقتی با دستپاچه کردن مجری این حرف را از زبانش بیرون می کشد ناگهان در قامت یک روانشناس ظاهر می شود و جوابی به او می دهد که می شود تیر خلاص بر پیکر مجری معروفی که در یک رینگ بوکس گیر افتاده و تا ده شماره اگر از جایش بلند نشود بازنده ... دیدن ادامه ›› است.
زن در جواب من از روی شماره کفش زن ها عاشق شون میشم می گوید: جدی؟ مادرت در بچگی چه بلایی سرت آورده؟ چطوری تربیت ات کرده؟چه سختی هایی در دوران کودکیت کشیدی؟ و این همان شمارش معکوس داور مسابقه است برای بوکسور زمین خورده ای که دیگر توان بلند شدن ندارد.
آناکارنینا بی پرده درباره یک بیمار جنسی است که ما روی صحنه تنها بخشی از آنچه به احتمال زیاد نوشته شده است را می بینیم و بخش مهم دیگرش باید سانسور شده باشد. اما جسارت آرش عباسی برای پرداختن به چنین موضوعی قابل ستایش است و هوشمندی این نمایشنامه نویس زمانی مشخص می شود که چنان ماهرانه به این موضوع پرداخته که قابلیت اجرا شدن در شرایط و زمانه ما را پیدا کرده است. سوای متن و بازی های زیبا کارگردانی درخشان آنا کارنینااز نقاط قوت اثر است.پرهیز از هر حرکت اضافه در صحنه نشانه پختگی کارگردانی است که بی واهمه چشم به روی حذف شدن خودش بسته است و اجازه داده تا برخی گمان کنند اصلا کارگردانی نکرده است اما در واقع سخت ترین مدل کارگردانی را تجربه است.
لذت دیدن آنا کارنینا چیزی نیست که به این سادگی از من جدا شود.
فکر میکنم شماره پا جایگزین شماره دیگه ای از اندام زنانه شده بود! اساسا شما با نگاه، سایز پا رو خیلی سخت میتونی بفهمی و البته قبول دارم بیماری جنسی علاقه به پا داریم ولی نه شماره ی اون بلکه قرم و حالت پا.
۱۷ تیر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید