«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
متاسفم که وقت ارزشمندم رو گذاشتم برای تماشای چنین نمایش ضعیف و افتضاحی ، هیچ چیز این نمایش خوب نبود ، نه متن و نه بازی ها نه دکوپاژ و نه حتی موسیقی . ضعیف اندر ضعیف اندر ضعیف
تنها یک خوبی داشت که خیلی زود تموم شد
متاسفانه این نمایش رو بر اساس نظرات کاربران تیوال رفتم که کاشف به عمل اومد همه با عوامل دوست و آشنان یا فاقد هرگونه قوه تشخیص اثر خوب از بد
نکته دیگه اینکه چند نفر آمدند و ماسک هم نزدند در طول کل نمایش و کسی بهشون خرده ای نگرفت و جالب تر اینکه در رورانس ازشون بابت تشریف فرماییشون تقدیر شد
در مجموع نمایش موفقی نیست از این حیث که داستان مخاطب رو دنبال خودش نمیکشونه ، نویسنده به شدت در عمف گرفتار شده و با نیامدن به سطح و درگیر نکردن مخاطب عامی حجم بزرگی از توجهات رو در اوایل نمایش از دست میده ! با اینحال کارگردان با بهره گیری از الگوهای سمبلیک و نشانه های بسیار زیرکانه بیننده ی حرفه ای تر رو به شدت با عمق داستان درگیر میکنه جوری که داستان اهمیتش رو از دست میده و بیننده از این صحنه ها به شدت لذت میبره ! اوج این اتفاقاف رو در صحنه ی انداختن صندلیها توسط جوجو و صاف کردنشون توسط غلام و همچنین در صحنه ی وان شیر و مخلوط شدن آرد و تخم مرغ میشه دید که موسیقی های بسیار خوبی همراهیشون میکنه و این صحنه هارو تبدیل میکنه به یک اثر هنری متعالی از دید اینجانب...
دیگر صحنه ای از این نمایش که من رو مجذوب خودش کرد صحنه ی رویارویی کالیگولا و کرئا و اصلاح صورت کرئا بود که بازیهای صابر ابر و آتیلا پسیانی بسیار خوب بود و لذت بخش...
در کل معتقدم اگر این چند صحنه ای که توضیح دادم و چند صحنه ی تک و توک دیگر نبودند این نمایش اتلاف وقت بود ولی همین ها باعث شدند از زمانی که در سالن صرف کردم راضی باشم.
خسته نباشید
با کار خیلى ارتباط برقرار کردم
طراحى صحنه و متن نمایشنامه نقات قوت و برجسته ى اثر بودند ، بازى ها خوب و دقت به جزئیات ملموس بود. پیشنهاد میشه فرصت تماشا رو از دست ندید