در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مصطفا کوشکی
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 22:18:11
 

مصطفا کوشکی متولد ۸ فروردین ۱۳۶۳ خرم آباد، نویسنده، کارگردان، بازیگر و طراح صحنه کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر، او کار حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۰ با بازیگری آغاز کرد و در ادامه با کارگردانی و طراحی صحنه در تئاتر ادامه داد. او پس از تاسیس موسسه فیلم سازی «مردمک سفید» در سال ۱۳۸۵ وارد حوزه فیلم سازی شد و بیش از ۲۰ فیلم کوتاه، سینمایی و سریال به عنوان تهیه کننده ، نویسنده و کارگردان تولید نمود. مصطفا کوشکی در ابتدای دهه نود پس از چند حضور موفق در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور خود را به عنوان کارگردان و طراح صحنه تئاتر در ایران به اثبات رساند و در سال ۱۳۹۴ با تاسیس یکی از بزرگترین کمپانی های تئاتر ایران با نام «تئاتر مستقل تهران» مسیر تازه ای در خصوصی سازی تئاتر در ایران باز کرد. مصطفا کوشکی علاوه بر کارگردانی و طراحی صحنه در تئاتر و سینما به تدریس تئاتر نیز مشغول است. تئاتر شناسی: طراح ،نویسنده، تهیه کننده و کارگردان نمایشهای -«توفان» ۱۴۰۰ -«حظیان» ۱۳۹۹ -«اتول سورون» ۱۳۹۹ -«کوریولانوس» ۱۳۹۹ -«سیزده» ۱۳۹۸ -«رومولیت» ۱۳۹۷ -«شپش» ۱۳۹۷ -«اپراتور نسل چهارم» ۱۳۹۶ -«رومئو و ژولیت» ۱۳۹۶ -«گتو» ۱۳۹۶ -«بخواب در رویاهایت» ۱۳۹۶ - «رویای یک شب نیمه تابستان» ۱۳۹۵ -«بادشیشه را میلرزاند» ۱۳۹۳ -«افسوس خوار» ۱۳۹۲ -«آپارتمان» ۱۳۹۰ -«پاییز هزار ‌‌سیصد و جنگ» ۱۳۸۶ -«بازی استریندبرگ» ۱۳۸۷ فیلم شناسی: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان فیلم های -«جستن» ۱۴۰۰ -«یک داستان عاشقانه» ۱۳۹۰ -«قصه گو»۱۳۹۱ -«صحرا»۱۳۸۸ -«شبی که از همه جا بریده بودم» ۱۳۸۹ -«خیانت طبیعی»۱۳۹۱ -«تهران» ۱۳۹۱ -«روز_خارجی_کوچه ای دیگر» ۱۳۸۵ -«مردمک سفید» ۱۳۸۴ کارگاه های آموزشی: -«نهضت سواد آموزی» -«آی باکلاه» جوایز: جایزه مدیر برتر تئاتر خصوصی ایران در سال ۹۶ از کانون نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر دیپلم افتخار بهترین طرحی صحنه برای نمایش رویای نیمه شب تابستان در جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر بهترین نمایش سال از کانون ملی منتقدان برای نمایش رویای یک شب نیمه تابستان سال ۹۵ بهترین طراحی صحنه رویای یک شب نیمه تابستان از کانون ملی منتقدان سال ۹۵ بهترین نمایشنامه برای پاییز هزار و سیصد و جنگ جشنواره بیست و ششم تئاتر فجر کاندید بهترین کارگردانی از جشنواره سی و پنجم فجر برای نمایش رویای یک شب نیمه تابستان کاندید بهترین کارگردانی از جشنواره سی و چهارم فجر برای نمایش باد شیشه را میلرزاند کاندید بهترین طراحی صحنه از جشنواره سی و چهارم برای نمایش باد شیشه را میلرزاند جایزه بهترین طراحی صحنه از جشنواره تئاتر دانشگاهی سال ۹۰ برای نمایش آپارتمان کاندید بهترین کارگردانی از جشنواره تئاتر دانشگاهی سال ۹۰ برای نمایش آپارتمان کاندید بهترین بازیگری مرد از جشنواره تئاتر دانشگاهی سال ۹۰ برای نمایش آپارتمان حضور در فستیوال شکسپروفسکی کشور لهستان با نمایش رویای یک شب نیمه تابستان سال ۱۳۹۷ حضور در فستیوال آی تی اف اوکی کشور هند با نمایش رویای یک شب نیمه تابستان سال ۱۳۹۷ حضور در فستیوال بوداپست کشور مجارستان با نمایش رویای یک شب نیمه تابستان ۱۳۹۸ حضور در فستیوال آی تی اف اوکی با نمایش کوریولانوس ۱۳۹۸

 ۰۸ فروردین ۱۳۶۳

فیلم‌تئاتر دکلره

۰۰٫۰ کاری از گروه تیاتر لیو
ن و ک: مهدی کوشکی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر افسوس خوار

۱۰٫۰
ک: مصطفا کوشکی / ن: مهدی کوشکی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر سیزده

۰۰٫۰ اخطار ۱۸+کودکان و بیماران قلبی و تنفسی از دیدن این نمایش جدا پرهیز کنند
ن و ک: مهدی کوشکی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر ولپن

۰۰٫۰
ک: مهدی کوشکی / ن: بن جانسون
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر توفان

۱۰۴٫۱ تیٔاتر مستقل تهران
ک: مصطفا کوشکی / ن: (بازی‌نویس) باقر سروش
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر رومولیت

۱۳۴٫۲ بر اساس رومیو و ژولیت اثر ویلیام شکسپیر
ک: مصطفا کوشکی، هستی حسینی / ن: مصطفا کوشکی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر تیاتر بد

۰۰٫۰
ن و ک: مهدی کوشکی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر رویای یک شب نیمه تابستان

۶۵۴٫۴
ک: مصطفا کوشکی / ن: ویلیام شکسپیر
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر حظیان

۰۰٫۰
ن و ک: مهدی کوشکی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر ریچارد II

۰۰٫۰
ک: مهدی کوشکی / ن: ویلیام شکسپیر
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است

۰۰٫۰
ن و ک: ابراهیم پشت کوهی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر ارور ۴۰۴

۰۰٫۰ نمایشی از عباس جمالی
ن و ک: عباس جمالی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر اپراتور نسل چهارم

۱۰۴٫۱
ن و ک: باقر سروش
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر شب دشنه های بلند

۱۷۳٫۹
ن و ک: علی شمس
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر شیطونی

۵۳٫۸
ن و ک: مهدی کوشکی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر کوریولانوس

۲۰٫۰ این یک تئاتر سیاسی است
ک: مصطفا کوشکی / ن: احسان رضوانی، سحر سالک
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر اتول سورون

۱۰٫۰ کمدی در سه پرده «اتول‌سورون»
ک: شهروز دل‌افکار / ن: باقر سروش
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر وقتی کبوترها ناپدید شدند

۲۰٫۰
ک: هستی حسینی / ن: سوفی اُکسانِن
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر تو با کدام باد می روی؟

۳۰٫۰
ک: کمال هاشمی / ن: جمال هاشمی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر میدان پارلمان

۱۰٫۰
ک: مهسا شریفی / ن: جیمز فریتز
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر گتو

۰۰٫۰
ک: سعید بهنام / ن: سپیده علیزاده
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر باد شیشه را می لرزاند

۵۳٫۶
ک: هستی حسینی، مصطفی کوشکی / ن: مهدی کوشکی
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید

فیلم‌تئاتر رومئو و ژولیت

۱۰٫۰
ک: هستی حسینی / ن: باقر سروش (بر اساس اثر ویلیام ...
۸۵,۰۰۰ تومان
خرید
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید


«نقد و تحلیل جباریت» نوشته «مانس اشپربر»

اشپربر با تحلیل روانشناختی شخصیت و رفتار جباران، نشان می دهد که جباران به خودی خود جبار نمی شوند بلکه آنها محصول رفتار توده هایی هستند که خلق و خوی جباریت بخشی از وجود آنهاست. برای آن که جباریت و دیکتاتوری برای همیشه از جامعه ای رخت بربندد باید روحیه جباریت توده ها از بین برود

اشپربر نشان می دهد که چگونه شخصیت روانی یک جبار به تدریج و در طول زمان تحول می یابد و او را از یک زندگی معمولی محروم می کند به گونه ای که جبار به تدریج دچار سادیسم (دیگر آزاری) و در مراحل بعدی دچار مازوخیسم (خودآزاری) می شود. در واقع از نظر اشپربر، جباران بیمارانی هستند که بیماریشان در ... دیدن ادامه ›› هیاهوی توده ها، برای خودشان و برای دیگران مخفی می ماند و به همین علت فرصت درمان نیز از آنها ستانده می شود.

اشپربر با دسته بندی انواع ترس نشان می دهد که جباران دچار «ترس تهاجمی» هستند و در واقع بخش بزرگی از رفتار آنها ناشی از این نوع ترس است. اشپربر معتقد است اعتیاد به دشمن تراشی و ایده «دشمن انگاری هر کس با ما نیست» از سوی جباران محصول ترس عمیقی است که در وجود آنها نهفته است. او از قول افلاطون می نویسد «هر کس می تواند شایسته صفت شجاع باشد، الا فرد جبار». و بعد خودش به زیبایی و با تحلیل روانشناختی نشان می دهد که این سخن افلاطون چقدر دقیق است. در واقع نشان می دهد که جباریت ویژگی است که جایگزین فقدان شجاعت می شود. و این رفتار در همه سطوح قدرت (پدر، معلم، رئیس اداره، پلیس محله و ....) نمود دارد. اما وقتی احاد توده های شخصیتاً جبار در عالم واقع با یکی از جباران همراهی می کنند و او را حمایت می کنند، از او یک حاکم به تمام معنی دیکتاتور می سازند.

اشپربر نشان می دهد که چگونه ترس در طول زمان به نفرت تبدیل می شود و آنگاه توده ها برای ارضای حس نفرتشان از عده ای، جباری را یاری می کنند تا آنان را نابود کند. و بعد دوباره زمانی می رسد که توده ها به علت نفرت از همین جبار، او را به کمک جبار دیگری به چوبه دار می سپارند.

او به زیبایی نشان می دهد که چگونه جباران با ساده کرده مسائل پیچیده زندگی، راه حل های عامه پسند ـ اما غیر قابل اجرا ـ می دهند و اصلا هم نگران عدم قابلیت اجرای این ایده های خود نیستند چرا که آموخته اند وقتی راه حلشان به نتیجه نرسید به راحتی می توانند با انداختن مسئولیت این ناکامی به گردن دیگران (دشمنان فرضی)، این ناکامی را تبدیل به فرصتی کنند تا نشان دهند که دشمنانشان چقدر قدرتمند اند و نمی گذارند تا آنها به اهدافشان برسند.

اشپربرالبته تحلیلش را معطوف به شخصیت سیاسی خاصی نمی کند اما برخی مثالهایش را از رفتار دیکتاتورهای زمانه اش (استالین و هیتلر) می آورد. با این حال، زیبایی این کتاب به این است که وقتی نام هیتلر و استالین را حذف می کنیم و نام هر دیکتاتور دیگری را می گذاریم می بینیم چقدر تحلیل تازه است، گویااشپربرآن را همین دیروز و برای تحلیل رفتاردیکتاتورهای این زمانه نوشته است.
کاش یک نقد و تحلیل هم در مورد قیمت بلیت کارهاتون میذاشتین ...
۲۳ تیر ۱۳۹۹
امپرسیونیست
با احترام به نظر همه ی دوستان داشتم به این فکر میکردم آیا ما در صنفهای دیگه هم خودمون رو مجاز میدونیم که از فروشنده یا سازنده سوال کنیم که فلان جنس چقدر براش تموم شده و چرا داره انقدر تومن ...
امپرسیونیست گرامی خوشحالم که این بحث رو مطرح کردی . فکر می کنم در اینجا البته باید به تفاوت ماهوی ارزش گذاری آثار هنری مثل نقاشی و مجسمه سازی و ... با قیمت گذاری بر ارزش مبادله کالا و خدمات توجه داشت چرا که این دو مقوله در اصل کاملا زمینه های جداگانه ای هستند اما در جامعه سرمایه داری مصرف گرا که همه چیز (تاکید می کنم همه چیز) کالایی شده، طبعا هنر نیز به مثابه کالا تلقی میشود و از مناسبات بازاری و سرمایه محورانه ان تبعیت می کند که خوب در اینجا تبعا انتقادات فراوانی نسبت به کالایی شدن تئاتر و هنر هم وجود دارد.
ارزش گذاری یک تابلو نقاشی واقعا در این شکل از محاسبه و ریز هزینه ها نمی گنجد چون المان های دیگری ارزش یک تابلو را تعیین می کند مثلا نام و مهارت و شهرت نقاش و تاریخ و .... که البته خود این حراج ها و ... ذیل مناسبات سرمایه مدارانه و بعضا سودایی می چرخد تا اصل ارج گذاشتن به ... دیدن ادامه ›› هنر ....

واکنش مردم نسبت به افزایش قیمت اجناس مصرفی مثل شیر و پنیر و... بلیط مترو و حتی قیمت بلیط تیاتر یک حق از حقوق شهروندی است. اگر بیشتر دقت کنیم دلایلی ( به درست یا غلط)بر افزایش قیمت کالا یا خدماتی همواره از سوی تولیدکنندگان کالا یا ارایه دهندگان خدمات ارائه میشود که بالارفتن قیمت ها را توضیح میدهد و در اینجا بعضا توجیه می کند. تعرفه های پزشکی ، قیمت هرعدد تخم مرغ و هزینه خدمات نصب دستگاه پزشکی و ..... ریز هزینه هایی دارد که ذیل آن قیمت کالا یا خدمت توضیح داده میشود و برچسب میخوره. بلیط تیاتر هم بهای تمام شده و قابل ارایه باید داشته باشه.
البته رفتار مصرف کننده ایرانی هم گاهی حیرت انگیزه، مثلا با گران شدن برخی از کالاها هم تقاضا و خریدش هم بالاتر میره !!!! که دلایلش از حوصله بحث خارجه
خصوصی سازی تئاتر در این چند سال که بسیاری از آقایان هم از آن ( به دلیل تصور حذف دخالت و نظارت دولت که البته محقق هم نشد!)حمایت کرده اند. خصوصی سازی به معنای حذف سوبسید از تولید تیاتر و البته حذف حمایت هرچند اندک از مخاطبان بوده.... خوب وقتی تئاتر به مثابه کالا در نظر گرفته میشود و کالایی میشود بنابر این باید با همین ادبیات اقتصادمحورانه و زبان بازار مورد پرسش قرار گیرد. در همه جای دنیا تولید تئاتر هزینه دارد اما در کشورهای متمدن مثل فرانسه و آلمان دولت البته بدون دخالت و نظارت به تاتر سوبسید میدهد و طبیعتا هزینه ها سرشکن می شود و تیاتر دیدن برای مخاطب تیاتر تسهیل میشود...حتی ترکیه هم به تیاتر و اپراهاش سوبسید میده
وضعیت فعلی تیاتر ایران چیزی جز نابودی این هنردر بر ندارد. تیاتر صرفا به قشری مرفه و برخوردارو احتمالا نوکیسه جامعه تعلق می گیرد و تبعا مقتصیات بازار بر آن حکمروایی می کند. بر مقتضیات بازار و کاسبی هم سود حرف اول را میزند و نه هنر...
۲۴ تیر ۱۳۹۹
امپرسیونیست
با احترام به نظر همه ی دوستان داشتم به این فکر میکردم آیا ما در صنفهای دیگه هم خودمون رو مجاز میدونیم که از فروشنده یا سازنده سوال کنیم که فلان جنس چقدر براش تموم شده و چرا داره انقدر تومن ...
درود
موضوع (لااقل برای من) این نیست چرا فلان تئاتر رو فلان تومن قیمت‌گذاری کردن یا نکردن:
موضوع من این تریپ فعال دل‌سوخته‌ی فرهنگ برداشتن و پز عالی و جیب خالیه.
موضوع پنهان کردن نگاه کاسب‌کارانه پشت لوای "کار تئاتر"ه.
موضوع اینه که دوستان منت پول درآورنشون رو، رو سر منه مخاطب می‌ذارن که از قضا من دارم اون درآمد رو حاصل می‌یارم.
موضوع اینه که ... دیدن ادامه ›› اون موقع جیک‌جیک مستونشون بود فکر زمستون نبودن و مثل اون آقای کارگردان می‌گفتن نمی‌خواین نیایین.
موضوع اینه که اون موقع که برای یه تئاتر بیش از 2وساعت و نیمی سانس ساعت بعد از 11 می‌ذاشتن از سود حاصله نکردن یه دستشویی درست و حسابی بسازن (تعویض صندلی‌ها پیشکش).
موضوع اینه که دوستان میخوان ادای روشن بودن دربیارن ولی ته ذهنشون همچون سیاه‌چاله تاریکِ تاریکه.
موضوع اینه که نمی‌خوان قبول کنن دارن با تئاتر بیزینس می‌کنن (امثال ثروتی رُک این موضوع رو گفت و همه رو راحت کرد)
موضوع اینه که این نمایشی که الان براش بهای 100 هزار تومنی در نظر گرفتن (که اصلاً به من مربوط نیست چرا)، به گفته خودشون بیش از یکسال در حال تمرینش بودن، سوال اینجاست تو این یکسال که تمرین می‌کردن فوتوسنتز می‌کردن؟ یا باید پول تمرین خارج از قاعده دوستان از جیب تماشاچی در بیاد؟
هرکسی این اختیار رو داره که کالاش رو قیمت‌گذاری بکنه و این موضوع اصلاً عجیب و جای پرسش نیست؛ ولی وقتی منت سر خریدار بذاره که آقا من انقدر می‌ارزم ولی نصف قیمت خودم رو می‌فروشم مسئله‌ها میاد بالا: اگر اعتماد به نفس بلیط 100 تومن رو داشتن (مثل امثال ثروتی و تئاتر‌های سلبریتی محور) قطعاً اون تخفیف بی‌خودی رو لحاظ نمی‌کردن.
درنهایت آدمی که حتا به خودش زحمت نمی‌ده اسم مخاطبین رو درست بخونه و اگر اشتباهی کرده بیاد و معذرت‌خواهی کنه به نظرم ارزش حمایت مالی کردن از هنرش (!) رو نداره.
۲۵ تیر ۱۳۹۹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امروز اجرای پایانی نمایش کوریولانوس هستش
ممنون از همه ی دوستانی که تشریف آوردن و نظرشون رو اینجا با ما درمیون گذاشتن «چه مثبت و چه منفی»
و خوشحال میشم امروز دوستانی که هنوز نمایش رو ندیدن رو توی سالن ببینم
سلام به همه ی دوستان در سایت محترم تیوال و خوشحالم که اینجا نظراتتون رو چه مثبت و چه منفی نسبت به نمایش رویای یک شب نیمه تابستان و مجموعه تئاتر مستقل تهران به اشتراک میزارین
مطمئن باشین نظراتتون خونده میشه توسط خودم و نسبت به نقدهایی که وجود داره در حد توانم رسیدگی میشه
اگه جواب نمیدم به حساب بی احترامی نزارید ، یه خورده از نظر زمانی شلوغ هستم
به خاطر بازی در نمایش رویای نیمه شب و مشغله ی دیگری که برای به صحنه بردا نمایش کوریولانوس دارم
دوستان خوشحال میشم تراژدی کوریولانوس رو هم ببینید ( با تخفیف ویژه) و اونجا هم بتونم نظراتتون رو داشته باشم
برای خودم تجربه ی بسیار عجیبی هستش و میتونم با اطمینان بگم برای مخاطب هم تجربه ی تازه ای خواهد بود فارغ از اینکه ممکنه با سلیقه ی بعضی ها بخونه و ممکنه نخونده ولی میدونم که تجربه ای بدیع هستش
خوشحال میشم ببینمتون و راجع به اون نمایش هم گپ و گفت کنیم
با سپاس
سالن و خنک کنید کورپولانوس هم میام:)

وگرنه من تاتر دیدن و گذاشتم از مهر ماه
۱۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام جناب کوشکی
خسته نباشید
من شنبه شب نمایش رویای یک شب نیمه تابستان رو دیدم، سه سال پیش بود که این نمایش رو دیده بودم ولی این سری به نظرم خیلی خلاصه تر اومد. کلیت امر این که نمایش قبلی بهتر و با برنامه تر بود. جمعه شب هم قطعا به دیدن کوریولانوس میام. با تشکر از زحمات شما و مجموعه خوبتون خواستم چنتا نکته ای که خیلی به چشم میخورد تو مجموعه تئاتر مستقل رو بهتون بگم که امیدوارم رسیدگی کنید.
1- توی سرویس های بهداشتی گیره نبود و هرکی که کیف همراه داشت همون بیرون میذاشت رو زمین
2- توی سالن انتظار بیرون هیچ سطل زباله ای ... دیدن ادامه ›› نبود و اگه کسی حتی می خواست یه دستمال کاغذی بندازه تو سطل باید میرفت تو خیابون دنبال سطل زباله
3- سالن بیرونی انقدر گرمه که یه لحظه بیاین بیرون همه دارن با کاغذی چیزی خودشونو باد می زنن.
بازم تشکر میکنم از زحماتی که می کشین. خدا قوت
۱۴ مرداد ۱۳۹۸
مصطفا کوشکی (mostafakoushki)
سلام ممنون از شما
۱۴ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید

سلام به دوستان و آقای همدانی عزیز که منتقد جدی تئاتر مستقل و بنده هستن، که از این بابت بسیار خوشحالم چون معتقدم لذتی که در نقد هست در تمجید نیست. به حضور شما عرض کنم این سالن ظرفیت سه سویه ش ۲۳۰ نفر بوده از روز اول و همچنان هم همون تعداد هست برای خارج از ظرفیت هم فقط تعداد ۲۰ نفر در نظر گرفته شده که معمولا همه روی پله ها جا میشن که کسی زمین نشسته، و خیلی از عزیزانی که نمیتونن هزینه ی کامل بلیت رو بدن بسیار درخواست میکنن که خارج از ظرفیت هم داشته باشه تا با بهای کمتری نمایش رو ببینن، بابت خارج از ظرفیت نمایشهای دیگه هم عزیزان ما بسیار سخت گیرانه از گروه ها میخوایم ظرفیت معقولی رو در نظر بگیرن بابت خارج از ظرفیت برای اینکه هیچ سود مالی برای سالن نداره این کار و فقط به منتقدان تئاتر مستقل اضافه میشه ولی خب گاهی اوقات ‌پافشاری گروه و گاهی هم پافشاری مخاطبی که به صورت حضوری به گیشه اومده و از راه دور اومده باعث میشه که این اتفاق بیوفته
بابت خطر احتمالی هم که به هر حال بنده از همه ی عزیزان بیشتر نگرانش هستم از روز اول تاسیس این مجموعه در خروج اضطراری به پهنای ۴ متر در نظر گرفته شده که به کوچه ی پشت تئاتر مستقل باز میشه که میتونه کل ظرفیت رو در کمتر از ۱ دقیقه تخلیه کنه
باز هم ممنونم از نگرانی ها و نقدهاتون و این رو واقعا گفتم که من به شخصه از نقد شدن بیشتر خوشم میاد تا تعریف و تمجید برای اینکه میتونم اصلاح بیشتری روی خودم و مجموعه ... دیدن ادامه ›› م انجام بدم
همیشه سلامت باشید و پاینده

و آقای جعفریان عزیز من اون خواندم ها رو وقتی میزنم یعنی واقعا خوندم و اگه در رفع اون مشکل بتونم قدمی بردارم حتمن این کار رو میکنم و دیگه خیلی لزوما به توجیه کردن و حرف زدن در مورد اون نکته نمیکنم
ممنون از شما که مخاطب عزیز و جدی ما هستید


بابت گرمای سالن هم جناب همدانی عزیز مشکل خدا رو شکر رفع شد و از شما و همه ی دوستانی که در روز های نخست این اجرا با این مشکل مواجه شدید پوزش می خوام
درودی دوباره
جناب کوشکی عزیز بسیار بسیار ممنون و سپاسگذارم از حضور و جوابگویی تون به مخاطبین تئاتر
من برای 16 تیر که قرار بود اجرای آخر سیزیف باشه در سالن حضور داشتم، جدای تاخیر در شروع اجرا سه ردیف تماشاگر خارج از ظرفیت جلوی ردیف 1 مستقر شدن! بطوری که در حین اجرا بارها بازیگران به چند سانتی زمین نشستگان می رسیدن و حتی برای عدم برخورد باهاشون باید تمرکز می کردن و در زمان پرتاب کتاب‌ها توسط آقای گرجی یک کتاب به نسبت بزرگ مستقیم رفت تو صورت یک خانم عکاس که وسط سن تقریبن نشسته بود ومن گفتم دماغ یا دوربین ایشون شکست حتمن و ایشون بسیار خوش شانس بودن که براشون اتفاقی ... دیدن ادامه ›› نیفتاد
ازتون خواهش میکنم اجرای فرمایش خودتون که همون حداکثر 20 نفر خارج از ظرفیت هست رو هر شب اعمال بفرمایید و ریسک حالا یه امشب چیزی نمیشه رو تو هیچ اجزائی انجام ندید
حسرت از دست دادن اجرای پایانی سیزیف که برای من موند، امیدوارم احترام به حقوق تماشاگران زین پس همیشه اجرا بشه
بازم ازتون ممنونم که کنار مخاطبین هستید
۰۳ مرداد ۱۳۹۸
با تشکر از شما که با روی خوش پاسخگوی انتقادات بودید.مستدام باشید
۰۳ مرداد ۱۳۹۸
خریدار
محمد رفیعی (mohammadrafiee)
سلام و عرض ادب جناب کوشکی عزیز ممنون از توضیحاتتون امشب نمایشتون رو دیدم و به نظرم هیچ کدام از مشکلاتی که قبلا بوده شکر خدا دیده نشد. نه خارج ظرفیتها و نه گرما فقط اجرا تاخیر داشت که مشخص بود ساعت اعلام شده نمیتونه ساعت درستی برای اجرای دوم باشه. نظرم رو قطعا مستقلا خواهم گذاشت اما مصاحبه ای از شما دیدم در یکی از سایتها که فرموده بودید کشف و حمایت از گروههای جوان یکی از اهداف شماست اما جناب کوشکی ارجمند لااقل من چنین چیزی رو در اهداف تئاتر مستقل ندیدم و اتفاقا نمایشهای اجرا شده در سالن شما تماما توسط گروه های کاملا شناخته شده اجرا میشن و اثری از کشف و معرفی یک گروه و کارگردان جدید نیست. شخصی که شما به عنوان مسول معرفی کردید و برای اجرا با ایشان باید هماهنگ کرد کاملا بی‌ادبانه با جوانها برخورد میکنه چه برسه به دادن اجرا. جسارت بنده رو ببخشید خواستم اینجا با شما درد دل کنم چون دسترسی دیگری نداشتم.
۰۴ مرداد ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستان عزیزی که میخواستن نمایش کبوترها رو با تخفیف ببینن برای اجراهای ویژه این نمایش که ساعت ۱۷ و با قیمت ۴۵ تومن روی صحنه میره میتونن از سایت تیکت بلیت تهیه کنن
نمایش تا ۱۳ خرداد روی صحنه است و به هیچ عنوان تمدید نمیشه
انشالله که ببینمتون
Www.tik8.com
شبنم یگانه این را خواند
فرزاد جعفریان و علی مرادی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام به همگی
تخفیف دانشجویی روی سایت موجوده که میتونید استفاده کنید و بابت تمدید نمایش هم هفته ی پایانی نمایش شنبه ۴ خرداد روی سایت تیکیت باز میشه و نمایش از ۸ خرداد تا ۱۳ خرداد به روی صحنه است و به هیچ عنوان تمدید نمیشه به خاطر برنامه سالن تئاتر مستقل
امیدوارم ببینمتون
حمیدرضا مرادی، فرشته و شبنم یگانه این را خواندند
فرزاد جعفریان و مریم رودبارانی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید

نمایش «کبوترها» به دانشجویان عزیز تخفیف میدهد.
ناهید بابازاده و یلدا معصوم این را خواندند
فرزاد جعفریان این را دوست دارد
آقای کوشکی میشه به دانشجوهای قدیم هم تخفیف بدید .کارت دانشجویی مون بی هیچ خاصیتی منقضی شد رفت:))
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
فک کنم یه کد تخفیف دیگه استاد کنن دست کم برای دو سه روز :)
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
آقای کوشکی گرامی آیا امکان تمدید کار وجود داره برای هفته های بعد؟
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستان ممنون از به اشتراک گذاشتن نظراتتون
امیدوارم در اجراهای آتی هم ببینمتون
بلیت نمایش «وقتی کبوترها تاپدید شدند» در سایت تیکیت قابل خرید است
Www.tik8.com
فرزاد این را خواند
نیلوفر، زهره الف و آقای سوبژه (محمد لهاک) این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام دوستان کد تخفیف برای دوستان تیوالی برای روزهای یکشنبه دوشنبه و سه شنبه
mstgkb25
امیدوارم ببینمتون
درود فراوان
فردا خدمت میرسیم ❤️⁩⁦❤️
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
جناب کوشکی همچنان برای من فعال نیست. :(
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
آقا مهدی امشب هستید دیگه؟
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام به همگی
دوستانی که نمایش رو دیدن و یا میبینن لطفا نظراتشون رو اینجا با ما در میون بزارن، قطعا توی روند کیفی نمایش به ما کمک میکنه
خیلی ممنون
جناب کوشکی عزیز شما تخفیفی که قولش رو همینجا داده بودید اعمال کنید لطفا ، تا ما بیایم و ببینیم و نظراتمون رو با شما در میان بذاریم :)
با سپاس .
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
خیلی ممنون از پیگیری و پاسخگوییتون.
پاینده باشید.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
و علاوه بر تخفیف یک اجرای ویژه با سانس زودتر برای نسوان لطفاً!
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ممنون از همه دوستان و نظراتی که گذاشتین
حتما در ادامه سعی میکنم تخفیفاتی رودر نظر بگیرم و اگه دوستان مسئول در تیوال موافقت کنن از طریق پیامک به وفاداران کد تخفیف اطلاع رسانی بشه که شاهد حضور شما دوستان باشیم
درودی دوباره
جناب کوشکی عزیز ما رو فراموش کردید ؟؟ :( ما کماکان منتظر تخفیف وفاداری ای ، آن سایت های محترم پلاسی چیزی هستیم که خودتون اینجا وعده ش رو داده بودین :(
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
مصطفا کوشکی (mostafakoushki)
سلام به شما هنوز اعلام‌ موافقت نکردن ولی تو همین صفحه الان یه کد تخفیف میزارم براتون که برای امروز تا سه شنبه است
امیدوارم ببینمتون
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
عرض درود و سپاس و ارادت
چشم به کامنت نشستیم :)
❤️⁩⁦❤️⁩
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستان شما در قلب مایید
چه گزینه ی میخواهم ببینم رو بزنید چه نزنید
بابت قیمت بلیت هم تا الان هیچ قیمتی بر روی سایت درج نشده بوده یعنی هیچ تصمیمی برای قیمت بلیت نگرفته بودیم و این قیمت حاضر رو هم با برآورد هزینه های نمایش در نظر گرفتیم
من به شخصه بسیار خوشحال میشم همه ی اهالی تئاتر و مخاطبانش با بلیت مهمان تشریف بیارن ولی هزینه های تولید، این خواسته ی من رو نادیده میگیره
امیدوارم ببینمتون و موفق باشید ❤️
پوریا صادقی (spouria)
جناب کوشکی،
در وهله اول سپاسگزارم از پاسختون.
اگر مطمئن بشم که اشتباه کردم، ضمن عذرخواهی پستم رو حذف می کنم.
نقش شما گروه های تئاتری تولید نمایش های باارزش و وظیفه منِ تماشاگر، حمایت از این آثاره. حمایت مادی و معنوی.
شخصا به بازار آزاد اعتقاد دارم. بازار سوبسیدی برای بقا مناسبه و بازار آزاد برای ترقی و پیشرفت. بر همین اساس اعتراضی به قیمت ندارم. ولی افزایش قیمت رو نمی پذیرم.
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
جناب کوشکی محترم
حرف شما مبنی بر هزینه بالای تولید کاملا مورد قبول است. اما بنده خودم جزو کسانی هستم که تصمیم داشتم حتما از تخفیفات روز نخست استفاده کنم.
شاید در این روزگاری که با دلار 14 هزار تومانی دم میگیری و با دلار 14 هزار و دویست تومانی بازدم میدهی ، این مبلغ بلیط خیلی زیاد نباشد ( که البته از نظر بنده هست ) اما برای کسانی که علاقه ، تفریح و زندگیشون در تئاتر خلاصه شده این مبلغ بسیار بسیار بالاتر از حد تصور و انتظاره.
من هم امیدوار بودم که این کار رو ببینم ، اما ترجیح میدم کارهایی با قیمت کمتر ببینم که برای ساختشون کمتر هزینه شده.
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
مصطفا کوشکی (mostafakoushki)
ممنون از همه دوستان و نظراتی که گذاشتین
حتما در ادامه سعی میکنم تخفیفاتی رودر نظر بگیرم و اگه دوستان مسئول در تیوال موافقت کنن از طریق پیامک به وفاداران کد تخفیف اطلاع رسانی بشه که شاهد حضور شما دوستان باشیم
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
با سلام
احتراما سایت فروش بلیت نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» به دلایل شخصی به درگاه فروش بلیت تیکیت www.tik8.com منتقل شده و از همه ی دوستان سایت عزیز و درجه یک تیوال هم تشکر می‌کنم که تا الان حمایت کردن
پیش فروش بلیت این نمایش از فردا ساعت ۱۲ ظهر در سایت تیکیت آغاز میشود
مصطفا کوشکی
چه خبر بدی
همیشه راجع به سایت های فروش نمایش بین دوستان صحبت بوده و چیزی که همگی متفق القول بیان داشتند، تیوال بهترینه و اصلا کسی سایت تیکت رو باز نمیکنه که ببینه چه نمایش هایی اونجا اجرا میرن. اونجا حتی قابلیت بحث و گفتگو راجع به نمایش نیس بین هنردوستان
کاش میموندین همینجا :(
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
سلام بنده هم با آقای فرزاد موافقم چون سایت تیوال یه جورایی مرجعه برای ما اهالی تئاتر ، من که تبلیغ تئاترتون رو اول توی همین تیوال دیدم بهتر بود همینجا هم بلیط فروشی میکردین. در هر صورت موفق باشید در کار جدید
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

سینما
تئاتر

تماس‌ها

mostafakoushki