«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
نمایشی مرتب و تمیز، کاری با کارگردانی عالی از آقای معجونی، بازی ها قابل قبول، بازی جناب رضا بهبودی عزیز درخشان.
به شدت تماشای این نمایش پیشنهاد می شه فقط شیب سالن خیلی مناسب نیست برای همین ردیف های جلوتر بهتر باشند اما سالن خنک با صندلی های راحتی داشت. یک نمایشنامه روسی دوست داشتنی
تاکسی درمی نمایشی خلاق بوده و نگاهی دیگر به جنگ دارد، بعد از شکوفه های گیلاس این بهترین اثری بود که دیدم.
متن عالی بود و نمایش هم خوب بود
دیالوگ ها زیاد بود و بازیگران به خوبی از پس اجرای آن برآمده بودند
واقعا حیفه که با وجود این نمایش های خوب، سالن پر نره و به اندازه سهم و سلیقه خودم تماشای اون رو پیشنهاد می کنم
متاسفانه دوست نداشتم و به نظرم خوب نبود و علاوه بر اون؛ نقش اصلی مرد که با فریاد دیالوگ های خود را می گفت، اصلا واضح نبود
با احترام به عوامل نمایش، من اجرا و لودگی های نمایش را دوست نداشتم
شکوفه های گیلاس
کاری از سید محمد مساوات
در دورانی که کرونا کمتر محدودیت ایجاد می کند، با تهیه بلیت به سالن نمایش رفتم. در سکوت و تاریکی قبل از نمای غرق شده اما با کارهایی مواجه شدم که چنگی به دل نمی زد و تشنگی دو ساله تئاتر نرفتن را سیراب نمی کرد. با ناامیدی زیاد، بلیت نمایش شکوفه های گیلاس را تهیه و به تماشای آن نشستم. خودآگاهی، هسته اصلی نمایش بود و چه نمایش درخشانی بود. چندین بار در طول نمایش 2 ساعته که مو بر تن آدم راست می کرد، می خواستم از شدت هیجان بلند شوم و دست بزنم یا گریه کنم. نمایشناه طوری بود که تمام آنچه که از یک نمایش می خواهید را برای شما آورده باشد. موضوع را با تمام وجودتجربه خواهید کرد و انتقال مفاهیم به خوبی اتفاق افتاده بود. بحث زمان و به خودآگاهی رسیدن بسیار زیبا اجرا شد. با توجه به اینکه قبل از تماشای نمایش، با تعدادی از نظرات منفی در مورد این نمایش مواجه شدم، به نظر جذاب بودن موضوع اصلی برای مخاطب بسیار مهم است که البته در مورد این موضوع هم با افرادی به صحبت نشستم که خیلی با این مفاهیم ارتباطی برقرار نمی کردند اما بعد از دیدن این نمایش نگرششان کمی تغییر کرده بود. در طول این نمایش تجربیاتی به دست می آورید که در چند سال اخیر به نظرم هیچ نمایشی موفق به آن نشده بود. به ذاذن می پردازید و با تمام وجود روی صندلی خود در سالن اجرا به تماشا خواهید نشست. بیش از این در مورد نمایش توضیح نمی دهم اما علاقه زیادی به تماشای مجدد این نمایش دارم.
دیشب موفق به دیدن این نمایش شدم. در کل باید بگم به نظر بعد از فروکش کردن کرونا و اینکه دوباره شروع کردیم به تئاتر رفتن، شوقی در من به وجود آمده بود که بعد از دیدن دو نمایش یکم کور شد و البته نگران. نمایش، یک نمایش تجربی بود که چون قبل از شروع نمایش بلیت گرفته بودم، هیچ نظری در موردش نخونده بودم. قبل از نمایش اما کامنت های منفی رو دیدم.
نمایش یکم طول کشید تا وارد بحث اصلی بشه، خیلی بی پروا بود. نیم ساعت آخر نمایش جان بیشتری گرفت اما در کل انتظار دیدن یک نمایش خوب را برآورده نکرد. امتیاز بدی به این نمایش نمی دهم در کل اما امتیاز بالایی هم نخواهد گرفت. در مورد خشونت و آزارهای جنسی به صورت دیالوگ های پراکنده بود. برای افرادی که دیر به دیر نمایش می بینند اصلا توصیه نمی شه چون ممکنه فاصله تماشای نمایش هاشون بیشتر بشه. اما به نظر تلاش بدی نبود ولی قیمت کار به نسبت بالا بود و با قیمت کمتری مناسب تر می نمود. اینکه 120 تومان داده باشی بعد هیچ بازیگری روی صحنه نیاد و از جایی که نشستن یه سری دیالوگ بگن، نمی گم آسونه، اما به سختی نمایش های دیگه هم نبود. سالن هم خیلی گرم بود و مخاطبان روبروی هم نشسته بودن که مخاطبان باشند اما خیلی خوب از آب در نیامده بود.
نمایش بسیار خوب بود، بازی ها عالی، موسیقی عالی و مفاهیم استفاده شده نه سطحی بودند نه اونقدر سخت که فقط تئاتر باز های حرفه ای متوجهش بشن. من از دیدن نمایش بسیار لذت بردم و به شدت توصیه می کنم دیدنش رو از دست ندین و امیدوارم تعداد کارهای خوب زیاد بشه.
نمایش خوب بود اما در حد متوسط، بازی بازیگران اصلی ریتم یکنواختی داشت. خیلی هم سر و ته نمایش مشخص نبود. در کل نمایش بدی نبود اما فوق العاده نبود. از خیلی از نمایش هایی که دیده بودم بهتر بود اما خیلی جا داشت که بهتر باشه