در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال فاطمه | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 18:55:26
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
لباس، دکور، بازی ها، کارگردانی، همه چیز عالی بود.
دلم میخواست می‌تونستم چندبار دیگه می اومدم و از زوایای مختلف تماشا می‌کردم، خیلی قشنگ بود، خیلی... بهترین تئاتری بود که چندوقت اخیر دیدم، خسته نباشید همگی.

پیشنهاد میکنم اگر تمدید شد حتما برید و به هیچ عنوان از دستش ندید.
فاطمه (fatemehbaghani)
درباره کنسرت-نمایش رومئو و ژولیت i
این نمایش تخفیف دانشجویی نداره؟ عجیبه🤔
سلام و درود
متاسفانه مجموعه تئاتر شهر کد تخفیف دانشجوییو در سایت تیوال امکان پذیر نمیکند و برای دریافت بلیط نمایش با تخفیف دانشجویی باید به سایت گیشه تئاتر مراجعه بفرمایید!!!!
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
متفاوت و واقعا جالب و سرگرم کننده بود.
مثلث یک آش شله قلم کار خلاقانه و‌ خوشمزه
نمایش مثلث اقتباسی ترکیبی از هملت و مکبث دو اثر شکسپیر بود.
یک کمدی نرم و‌ روان که با اینکه در یک دقیقه‌ی ابتدایی کار گیرا به نظر نمی‌رسید اما به مرور مخاطب را جذب و با خود همراه می‌کرد.
مثلث که برگرفته از نام مکبث بود، پادشاهی با سری کوچک را به تصویر می‌کشید که بر روی تابلوی دستشویی پاساژی حکومت می‌کرد، مثلث بعد از مرگ ناگهانی پدرش به پادشاهی رسیده بود، شبی پدر به خواب مثلث می‌آید و به او می‌گوید در توطئه‌ای توسط پادشاه تابلوی دستشویی مرکزی و یک زن به قتل رسیده است و حالا باید مثلث انتقام پدر را بگیرد، همسر مثلث او را تشویق می‌کند تا پادشاه تابلوی دستشویی مرکزی را به قتل برساند و خود پادشاه ... دیدن ادامه ›› شود، مثلث نیز چنین می‌کند اما در روند قتل به خیانت همسرش در قتل پدر و همراهی او با پادشاه دستشویی مرکزی پی می‌برد و در نهایت او را نیز می‌کشد.
شباهت وزنی کلمه مثلث به مکبث و یا شاید شباهت ظاهری‌اش به مُثَلَث نمادی که در سراسر کار به چشم می‌خورد از دلایل نام‌گزاری این اثر باشند.
عروسک گردانی جذاب، صدا پیشگی دوست داشتنی و خلاقیت‌های متنی باعث می‌شد که در طول اثر خنده بر لب مخاطب بنشیند و مخاطب چشم از صحنه برندارد.
استفاده از اشکال هندسی برای روایت داستان در خلال قصه یکی دیگر از خلاقیتهای کارگردان اثر بود.
و در نهایت اثر مرا به این فکر وا داشت که حتی یک تابلوی دستشویی ساده نیز می‌تواند قلمرو یک پادشاه و شاید دست‌آویزی برای قصه باشد.
خلاقیت جریان روان صفر تا صد مثلث بود و همین امر باعث شد تا من مثلث را دوست بدارم
پریا رها
مثلث یک آش شله قلم کار خلاقانه و‌ خوشمزه نمایش مثلث اقتباسی ترکیبی از هملت و مکبث دو اثر شکسپیر بود. یک کمدی نرم و‌ روان که با اینکه در یک دقیقه‌ی ابتدایی کار گیرا به نظر نمی‌رسید اما به مرور ...
سپاس از مهر و محبت شما🙏🌹
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام، ضمن عرض خسته نباشید به تمامی عوامل و اعضای گروه.
خواستم بگم که مدیریت اجرایی این کار آقای سعید زارعی، آقای فرشید جعفری و همکارانشون در تماشاخانه ملک واقعا امشب سر این اجرا ناامیدم کردن :)))
من برای خودم و دوستم بلیط خارج از ظرفیت خریده بودم. بماند که چندبار جای مارو تغییر دادن در صورتی که به نظرم درست‌تر این بود افرادی که دیر می‌رسن رو جای دیگه بشونن، نه اینکه اول به ما یه جا بدن و بعد چند بار از وسط جمعیت و لای صندلی‌ها جابه‌جا کننمون. در آخر هم دوستم ته سالن نشست و من صندلی نداشتم... وقتی هم رفتم گفتم صندلی ندارم یه صندلی بهم دادن تو دیوار و با بیشترین فاصله‌ی ممکن از دوستم. وقتی هم گفتم من بلیط خریدم که کنار دوستم بشینم آقایی که اونجا تشریف داشتن با تَشَر بهم گفتن که خانم بشین دیگه اجرا شروع شده، من هم به احترام گروه و تماشاچی‌ها نشستم و بحث رو ادامه ندادم :)))
ولی واقعا این حرکت رو توهین به شعور تماشاچی می‌دونم و اصلا نمی‌فهمم چرا وقتی تماشاگرها هنوز جای مشخصی ندارن و نَشِستن سر جاشون اجرا باید شروع شه؟ این چه برخوردی بود؟ اصلا چرا نباید به تعداد بلیط‌های خارج از ظرفیت که فروختین صندلی داشته باشین؟ واقعا مدیریتتون ضعیف بود... من اگه می‌خواستم تنها گوشه‌ی سالن رو به دیوار بشینم که هماهنگ نمی‌کردم با یکی دیگه بلیط بخرم!!!
این رفتار با تماشاچی اصلا مناسب نبود، امیدوارم برای اجراهای بعدی بیشتر هوای تماشاچی ‌ها رو داشته باشین، ممنون🙏🏻
من برای ۹ فروردین بلیت این کنسرت-نمایش رو دارم...
یعنی با این توصیفاتی که شما کردید و با توجه به سبقه‌ی فاجعه‌ بارِ این نمایش در دور قبلیه اجرا ، اگه قرار باشه اون شب هم به همین منوال پیش بره ، اونوقت میشه بار سوم و به شخصه دیگه پام رو ملک نمیذارم...چون دوبار قبلی هم تو این تماشاخانه سر نمایش‌های محیط زیست و شام خداحافظی بیچاره شدم...
۲۶ اسفند ۱۴۰۲
اسمش رو گذاشتن خارج از ظرفیت اما معنی دقیقش بلیت های بیش از تعداد صندلی موجود در سالن هست یعنی به احتمال بسیار زیاد باید روی زمین بشینید و باز هم به احتمال زیاد روی پله های پشت سر هم نه در کنار هم. حالا بعضی وقت ها کسایی که صندلی دارن نمیان و خارج از ظرفیتی ها روی صندلی میشینن که دیگه بستگی به نزدیکی و دوری صندلی های خالی مونده داره.
البته اینکه این بلیت های خارج ظرفیت کیفیت هوای سالن رو تحت تاثیر قرار میده و حتی در موارد اضطراری میتونه خطرناک باشه به جای خود.
۲۶ اسفند ۱۴۰۲
فاطمه
راستش من اولین باری بود که همچین چیزی رو تجربه می‌کردم. به هر حال این تجربه و نظر شخصی من بود (که اصلا خوش نگذشت بهم) ولی امیدوارم که این نقد رو بخونن و تا ۹ فروردین که شما تشریف می‌برید، روند ...
آخه الهی. حستونو درک میکنم . با کلی برنامه ریزی میرید که یه شب خوب با دوستتون داشته باشید ولی ...

منم بهتون حق میدم کمترین کاری که میشه کرد این که با رفتار درست. تو اون لحظه جوابگو باشن.

در هر صورت شما هزینه کردید . چه کم چه زیاد‌. و مسئول اون سالن باید جوابگو باشه در مقابل تمام تماشاچی. فرقی نمیکنه صندلی وی ای پی باشه یا پله های سالن.

امیدوارم با دیدن یه کار دیگه این خاطره بد رو از یادتون ببرید . 😊
۲۶ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
این از اون دسته نمایش هایی بود که به همه دوست‌هام پیشنهادش می‌کنم.
یه جاهایی به خودم می‌اومدم می‌دیدم محو شدم تو قصه:)))
بازی های بسیار قوی و درکل نمایشی بسیااار جالب و سرگرم کنننده( این رو می‌شد از لبخند مخاطب موقع خارج شدن از سالن هم فهمید)
از طراحی لباس هم که نمیشه گذشت، چه استایل هایی...😩
واقعا خسته نباشید میگم به همه عوامل💓
تاریخ رو خائنین می‌نویسند.
بازی های قوی و یک نمایش سرگرم کننده با کلی دیالوگ فاخر و ماندگار و بازیگرهای بسیار خوش‌تیپ... :)))👌🏻
خسته نباشید میگم خدمت همه دوستان
سپاس از حضورتان
۱۴ شهریور ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
متاسفانه ژانر کمدی این‌قدر این روزها آبکی شده که موقع خرید بلیط این نمایش واقعا مردد بودم. اما بعد تماشاش متوجه شدم بامزه تر از این نمی‌شد.
خیلی اجرای دوست داشتنی و به یادموندنی ای بود. حتما پیشنهاد می‌کنم به دوستان اگر شما هم مثل من نگران قسمت کمدی قضیه هستید، بهتون توصیه می‌کنم اصلا با اون کمدی تو ذهنتون مقایسه نکنید، این یه چیز دیگست واقعا!😄
موسیقی کار خیلی زیبا بود، بازی ها مشخص بود حسابی کار شده و تمرین شده و زحمت کشیده شده براش، کارگردانی خیلی خوب.
فقط یه نقد خیلی کوچولو، بعضی جاها لهجه‌ها خیلی اوج می‌گرفت یکم فهم دیالوگ رو سخت می‌کرد...
ولی خلاصههه که به تک تک اعضای گروه و دست‌اندرکاران و عوامل روی صحنه و عوامل پشت‌صحنه و همگی و همگی خسته نباشید از ته دل می‌گم. امیدوارم در آینده بیشتر از این کارهای بامزه ببینیم...
از لحظه‌ لحظه‌ی این نمایش لذت بردم و کیف کرد‌م.
حتی از تایم استراحتی که تونستم با خانم آدینه‌ی عزیزم هم‌صحبت بشم و بهم گفتند که حتما نظرم رو بنویسم و ذکر کنم که یک دهه هشتادی هستم.
نمایشنامه‌ی بسیار قوی آقای بیضایی، کارگردانی عالی خانم آدینه و بازی های فوق العاده‌ و پر جزئیات تک تک بازیگران... انقدر پرجزئیات که باید حسابی حواستون باشه که مبادا صحنه‌ای رو از دست بدید. مثلا خود من گاهی محو تماشای بازی‌ فوق العاده‌‌ی زنان بازی‌خانه و آقای چنگیزیان بودم و یکهو چشمم به حرکات بامزه‌ی غلامان که عقب تر ایستاده بودند می‌افتاد و نمی‌تونستم جلوی خنده‌ام رو بگیرم.
اضافه کنم موسیقی زیبایی‌ هم که خانم ها می‌نواختند زیبایی این نمایش رو دوچندان کرده بود.
و جا داره تشکر کنم از احترامی که خانم آدینه‌ی عزیز برای تماشاگران و مخاطبینشون قائل هستند که نمونه‌اش رو تابه‌حال در هیچ اجرایی ندیده بودم و بی‌شک نشونه‌ی فروتنی، مردمی بودن و با اصالت بودن ایشون هست، از جسارتشون هم که زبانم قاصره.
خلاصه‌ی مطلب، خسته نباشید میگم به تک تک عوامل و دست‌اندرکاران این نمایش فوق العاده که حسابی زحمت کشیده بودند و شب بسیار خوبی رو برای ... دیدن ادامه ›› ما رقم زدند.
هم‌چنین به بقیه‌‌ی دوستان هم پیشنهاد میکنم که به هیچ عنوان این اثر رو از دست ندید چرا که از نظر بنده نمایشنامه‌ی پرده خانه را بهتر از این نمی‌شد اجرا کرد. امیدوارم که در آینده‌ی تئاتر اینجور نمایش‌های بی‌نقص بیش باد.

و آن سوی دیوار جاده‌ای‌ است،
حتی اگر شب باشد!