«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
هیچ تغییری در کار نیست.
هیچ تغییر تدریجی در کار نیست!
نمایش بسیار زیبا و پرزحمتی بود. قطعاً ارزش تماشا داره.
خدا قوت به تمام بازیگران، عوامل و سرکار خانم آدینه عزیز.
فقط کاش روزی فکری هم به حال برخی تماشاگران تاتر بشود.
البته دیدم که مسئولان محترم سالن تلاش خود را کردند، اما متاسفانه موفق نبودند.
صبحت کردن با موبایل؛
عدم استفاده از ماسک؛
عکس و فیلم گرفتن؛
خوردن تنقلات در حین اجرا؛
رفت و آمدهای مکرر در حین اجرا؛
اصرار بر کنار هم نشستن با اینکه بلیط ها یکی در میان فروخته میشه؛
...
درکل برخی از تماشاگران محترم، حضور در سالن نمایش را با دورهمی خانوادگی در پارک یکسان می بینند.
از این به بعد، لات فقط مهرداد آقاپور!
با تشکر از آقای صالحی و عوامل این نمایش زیبا که مضمونی سیاسی را با لحنی جدید بیان کردند.
در روزهای پایانی، موفق به دیدن این نمایش شدم.
هرچند سه سطح انتظار از کیفیت نمایش با مشاهده نام استاد محمد یعقوبی بالا میره و صد البته که این انتظار برآورده نمیشه!
با اینکه نمایش با پرسشی در مورد درستی یا نادرستی دروغ شروع میشه، ولی به نظر من موضوع این نمایش بیشتر به ملاحظه کاری آدم ها برمیگرده که ضرورت زندگیه.
یک دروغ بزرگ (مثل خیانت در نمایش خشکسالی و دروغ) میتونه ساختمان یک زندگی رو یک شبه ویران کنه. دروغ های کوچک یا عنوان کردن واقعیت های تلخ به صورت ناخوشایند و بدون ملاحظه هم در صورت تکرار شدن در طی زمان (مثل شش سال در نمایش برلین) میتونه ساختمان یک رابطه رو ذره ذره ویران کنه.
پس موضوع، صرفاً حل کردن آخرین دعوا و مشاجره نیست، چون بقیه زخم ها هنوز بر ساختمان این رابطه وجود داره و با حل شدن آخرین بحث موجود، هنوز امکان بر هم خوردن رابطه خیلی زیاده و روز دیگه ای از جای دیگه ای ضربه میخوره.
نمایش میخواد بگه: اگر دروغ های بزرگ نمیگین و مثلاً خیانت نمیکنید، در مسائل کوچک هم بی ملاحظه نباشید. چون هردو به یک اندازه میتونن به رابطه آسیب بزنن.
نمایش بسیار خوب و پر زحمتی بود.
سپاس از همه گروه، به ویژه عوامل دکور.