در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی براتی درباره نمایش و آنک انسان: من دیروز این کار رو دیدم و به نظرم چند نکته می شه در موردش گفت : 1- ق
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 20:57:11
من دیروز این کار رو دیدم و به نظرم چند نکته می شه در موردش گفت :
1- قیمت بلیت برای این کار خیلی زیاده ، با توجه به اینکه دکور و طراحی صحنه خاصی نداشت ، یک بازیگر داشت و شصت دقیقه هم بیشتر نبود . کارهای مشابه در کارگاه نمایش با نصف قیمت این کار بلیتشان فروش می رسد . لذا از این ناحیه ممکن است بعد از بیرون آمدن از سالن احساس ضرر کنید .
2- خیلی بی نظمی در ورود تماشگران به سالن وجود داشت ، حتی حین اجرای کار سه چهار بار در سالن باز شد و افرادی امدند داخل و بیرون رفتند که اولا با توجه به کوچک بودن سالن مشایخی و دوما با توجه به اینکه صحنه تاریک بود و نور از بیرون به داخل می آمد و سوما به خاطر جر جر در بسیار روی اعصاب بود و از این لحاظ اصلا کنترلی وجود نداشت . حتی یک بار حواس خود آقای هاشمی هم پرت شد .
3- به دوستانی که به دنبال تئاتر به مفهوم واقعی کلمه هستند این نمایش رو پیشنهاد نمی کنم . چون این اثر به نمایش نامه خوانی نزدیک تره از نظر من تا تئاتر . لازمه بدونید که افشین هاشمی تمام متن نمایش رو از روی کاغذ می خونه برای شما و جز پنج شش جا ، اکت خاصی ارائه نمیده .
4-به کسانی که به تاریخ روس و اسم های روسی ! علاقه ندارند هم پیشنهاد نمی کنم این کار رو چند پر از اسم و وقایع تاریخی روسه ، البته می شه سلسله ی وقایع رو با شرایط هر اجتماعی مقایسه کرد اما با اینحال برای کسانی که حوصله ی قصه های سخت خوندن و شنیدن رو ندارن توصیه نمیشه دیدن این نمایش .چرا که ممکنه با خستگی سالن رو ترک کنید .
5- کلا کار خاصی هست ، به تئاتر اولی ها و کسایی که تئاتر رو یک تفریح می دونن پیشنهاد نمیشه چون تفریحی توش نیست .
6-یک مقداری کار به نظر من اگزجره و شعار زده است . هم اسمش . هم متن اثر .
اسم ها متعدد عموما طولانی بود که ادمو گیج میکرد شاید اگه از چند اسم و به صورت مختصر شده استفاده میشد بهتر بود
۱۶ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید