. محمد چرمشیر اساسا دیالوگ نویس بدیه و این برای یه نمایشنامه نویس یعنی فاجعه (شاید یکی از دلایلی که بازخوانی زیاد داره و تو بازخوانی هاش بیشتر دیالوگ های اثر اصلی رو استفاده می کنه همینه)
.. محمد چرمشیر با بدنویسی و پرداخت به شدت سرسری و خام دستانه طرح های-شاید-جالب اش تبدیل به بزرگترین دشمن خودش شده (بی حوصله گی در پرداخت در اکثر نمایشنامه هاش هویداست)
... این نمایشنامه برای 180 هزار نفری که سالانه از ایران مهاجرت می کنن هیچ چیزی نداره، نه حرف تازه ای، نه پیشنهادی، نه بحث و نه هیچی. یه سری خاطره و سانتیماتال بازی که در سطح احساساتمون رو قلقک می ده.
.... ریتم کشنده. مثل اینکه متاسفانه مشکل ریتم سینمای ایران داره به تئاتر هم سرایت می کنه.
..... با اینکه از بازی خانم متی در مجموعه مدار صفر درجه لذت بردم، اما بازی بازیگرای فرانسوی چشم اسفندیار این نمایش شده بود.
. با وجود همه اینها بدم نیومد، اون ام در مقایسه با سلسله فاجعه هایی که این چند وقته دیدم.