در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی جامی درباره نمایش سیئِر: عرض ادب و احترام نمایش بی نقصی بود از هر لحاظ. متن، کارگردانی، بازی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:14:49
مهدی جامی (mehdijami)
درباره نمایش سیئِر i
عرض ادب و احترام

نمایش بی نقصی بود از هر لحاظ. متن، کارگردانی، بازی ها و صحنه
همگی عالی بود
به نظر من تیم حرفه ایی هستید و دمتون گرم که انقدر فکر شده کار میکنید.

من امشب افتخار داشتم با کارگردان و نویسنده کار دقایقی رو صحبت کنم و با توجه به تجربیاتم تونستم شناخت زیادی از نوع شخصیت و تفکر این عزیزان بدست بیارم. حتی چند نفر از بازیگران عزیز که به صحبت های ما گوش میکردن توجهم رو جلب کردن که بسیار کارکترهای دوست داشتنی هستن. کنجکاوی و پویایی در اکثر افراد گروه دیده میشد در اون زمانی که هم صحبت با نویسنده و کارگردان کار بودم. که مسلما یکی از دلایل زیبا شدن اجراها این قسمت از شخصیت اعضای گروه میتونه ... دیدن ادامه ›› باشه.

قطعا در اجرای زنده ایراداتی پیش میاد که اجتناب ناپذیره. البته من متوجه ایرادی نشدم حقیقتا ولی دلیل نوشتن این جمله خوندن کامنت هایی هست که از کار ایراد گرفتن و کاربرانی که امتیاز 1 و 2 به این نمایش دادن. امیدوارم این نظرات برای گروه باعث پیشرفت بشه نه ناامیدی از کارشون. نظرات منفی و مخالف اجتناب ناپذیره و به نظر من تنها واکنشی که میشه نشون داد اینه که اون نظر رو شنید

"هیچ گاه همه افراد را نمیتوانی راضی نگه داری، مهم رضایت مجری کار از اجرای کار هست و با شنیدن انتقادها و نظرات میشه کار رو بهتر جلو برد"
این هم نظر شخصی من هست که همیشه در تمام زندگی خودم سعی بر رعایت کردنش دارم.



لطفا این موضوع رو هم در نظر بگیریم که استادانی مثل استاد پسیانی و هم‌قطارانشون، از روز اول همچین توانایی و شهرتی نداشتن و حاصل یک عمر تلاش و کار بی وقفه در عرصه هنر باعث توانایی و شهرتشون شده. بنابراین به راهتون ادامه بدید و همینطور بدرخشید چون شما هنرمندان عزیز شایسته درخشندگی و موفقیت هستید.


دمتون گرم
نه خسته