در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | حدیث غفوری درباره نمایش کالیگولا: درود و عرض ادب و احترام به تمامی هنر دوستان اول از همه باید خدمتتون
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:19:47
درود و عرض ادب و احترام به تمامی هنر دوستان
اول از همه باید خدمتتون عرض کنم که از طرفداران استاد شهرستانی هستم و دوست و آشنای یکی از بازیگران این کار و به تازگی عضو تیوال شدم. ولی این دلیل بر این نیست که بخوام طرفداری یا تعریف و تمجیدی چشم و گوش بسته از کار داشته باشم.
کالیگولای رویا اسدی همینه که دیده میشه و همین چیزی که دیده میشه است که ارزش دیدن داره.
با احترام به جناب میرعلی اکبری، شما وقتی کارهای ایشون رو میرید می بینید، با آثار چخوف مقایسه اش میکنید؟ نه طبعا چون اون‌ها مرغ دریایی، باغ آلبالو یا دایی وانیای میرعلی اکبری هستند.
بله! منم نورپردازی رو دوست نداشتم ولی محو بازی استاد شهرستانی بودم. همون میکاییل شهرستانی که شمابازیش رو متوسط دونستید یا توهین و بی احترامی هایی بهش کردید، برای منی که با صداشون زندگی کردم، شگفت‌انگیز بود.
یک بازیگر شصت و چند ساله که مثل کالیگولای بیست و نه ساله آلبر کامو به اینور اونور می پرید و کلمه به کلمه رو درست و به‌جا ... دیدن ادامه ›› ادا می کرد.
بله من هم دوست داشتم نمایش با عشق کایوس و  دروسیلا شروع بشه ولی دروسیلا فقط یک اسم بود و به هیچ عنوان انتخاب انجام شده از ارزش کار کم نکرد.
شخصی که عنوان می کنه من نظری در مورد کاری که بهش کمتر از ۴ امتیاز داده شده نمی‌نویسم، اومده زیر تمام کامنتها نظر داده.
شخصی که خودش یک اجرای ناموفق دقیقا قبل این اجرا در سالن استاد ناظرزاده کرمانی داشته و کسی بهش نگفته که شاه لیر بود یا تدلاسو، میاد درباره آلبرکامو و تسلطش بر متن نظر میده بدون درک درست از این اجرا.
شما همه حق نقد کردن و نظر دادن دارید درست، اما انصاف هم خوب چیزی است.
بنده حقیر هم هیچ نظری نمی خواستم بدم، چون معتقد بودم نیازی به تعریف و تمجید نداره این اجرا. ولی کامنت ها رو که خوندم، لازم دونستم از این گروه قدردانی کنم.
سپاس
حسین چیانی، امین کاکولکی و امیر مسعود این را خواندند
میترا همایونفر، Aman، Nana و ویدا و این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید