در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | دی نوش مومنی رخ درباره نمایش ده و ده دقیقه: عزیزان محترم نمایش "۱۰ و ۱۰ دقیقه"، امشب به تماشای این نم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:01:59
عزیزان محترم نمایش "۱۰ و ۱۰ دقیقه"،

امشب به تماشای این نمایش نشستم و متأسفانه کل اجرا تنها ۲۰ دقیقه به طول انجامید. به دلیل گرفتگی صدای بازیگر محترم، اجرا متوقف شد و ایشان نیز با کمال ادب از ما معذرت‌خواهی کردند و به همراه تمامی عوامل نمایش، تماشاگران را به یک اجرای دیگر دعوت کردند.

با وجود اینکه تنها بخشی از نمایش را مشاهده کردم، از آن لذت بردم. اما به دلیل ناتمام ماندن اجرا، نمی‌توانم امتیازی ارائه دهم. این نوع اتفاقات در تئاتر زنده طبیعی و قابل درک است.

اما نکته‌ای که می‌خواهم مطرح کنم، این است که وقتی نگاهی به کامنت‌های قبلی انداختم، متوجه شدم که از دو شب پیش این مشکل برای ایشان پیش آمده ... دیدن ادامه ›› بود (چیزی که خودشان هم به آن اشاره کردند) و گفته بودند که پزشک به ایشان توصیه کرده است که اجرا نکنند تا به حنجره‌شان آسیب نرسد.

بنابراین، پیشنهاد می‌کنم که شما و سایر عوامل نمایش، در چنین مواقعی اجرای نمایش را از قبل کنسل کنید. چرا که نه تنها خود بازیگر از اجرای ناقص لذتی نخواهد برد، بلکه تماشاگران نیز از دیدن این وضعیت خوشایند نخواهند بود.

با سپاس از شما و آرزوی بهبودی صدای بازیگر نازنین، آقای امینی‌تبار عزیز.