در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | رضا صفوی نیا درباره نمایش لوپ: در نمایش لوپ میتوانید هنر نمایش را لمس کنید و به صورت تجربی مواجه میش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:05:05
رضا صفوی نیا (reza.3afavy)
درباره نمایش لوپ i
در نمایش لوپ میتوانید هنر نمایش را لمس کنید و به صورت تجربی مواجه میشویم با تئاتری که در آن
افراد با شخصیت وسواس اجباری به لحاظ هیجانی محدود و کنترل شده هستند. آنها ترجیح می دهند طوری رفتار کنند که گویی هیجانات نامربوط هستند و بوسیله سختگیری، ائتلاف گری و توجیه سازی در مقابل هیجانات و امیال دفاع می­کنند. آنها تمایل دارند به طور افراطی درباره قوانین، شیوه­ها، دستورات، سازمان بندی ها و برنامه­ ها نگران باشند، در کار و تولید افراط به خرج می­دهند به طوری که به اوقات فراغت و روابط آنها آسیب وارد می­شود.
آنها از دفاع توجیه سازی استفاده می کنند و تمایل دارند خود را منطقی، واقع گرا و غیر هیجانی ببیند. اگر از آنها پرسیده شود چه احساسی دارند در پاسخ، افکار خود را بیان می­کنند. آنها سعی می­کنند به طور انتزاعی فکر کنند یا در مقابل با جزئیات فکر مشغولی پیدا می کنند. زیر لایه بیرونی سازمان یافته و منظم خود آنها با موضوع کنترل گری فکر مشغولی دارند، و بین برآورده کردن انتظارات دیگران (که منجر به خشم و شرم می­شود) و یا تمرد از آنها (که منجر به ترس و اضطراب ناشی از تلافی می­شود) درچار تعارض می­شوند. در وسواس فکری یا عملی سخت گیری، نظم طلبی و توجیه سازی از آنها در مقابل تعارض زیربنایی و هیجانات برخواسته دفاع می­کند و در آخر این نمایش حتما ببینید