در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | امیرحسین سرمنگانی (هالین) درباره نمایش صداهایی ورای تاریکی: «میان ما دیوار بکشید صداها از ورای تاریکی می‌آید...» ‌... من از نما
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:17:14
«میان ما دیوار بکشید
صداها از ورای تاریکی می‌آید...»
‌...
من از نمایش خوشم اومد
چرا؟
چون که حرف‌هایی که زد حرف حق بود.
بعضیا میفرمایند اگر جراتش رو ندارید کامل حرفتون رو بزنید، مجبور نیستید چیزی بسازید که نصفه و نیمه باشه... روی صحبتم با اون بعضیاس؛
اگر از ابتدا اعتقادات افراطی رو در شما پرورش نمی‌دادند و زندگی و انسانیت رو به شما یاد می‌دادند، شما هم دچار کج فهمی یا نفهمی نمی‌شدین.
تمام ... دیدن ادامه ›› اسامی که در نمایش آورده شد، در همین‌جا بودند، کنار ما زندگی کردند و در راه شرف و انسانیت و آزادی جاوید نام شدند. چه بسا همونطور که در نمایش گفته شد، بعضیاهم حتی نامی ازشون نمونده.
بازیگرا رو خیلی دوست داشتم و شوق و عشقی که برای بازیگری داشتند قشنگ حس میشد و کارشون هم عالی بود.
متن شعارزده بود؟! بله...! ولی خب قرار نذاشتن که مانیفیست یا شعاری نباشه. ما با همین نمایش و اثر مواجهیم. مثل این میمونه که بشینیم فیلم درام ببینیم و آخرش بگیم چرا ترسناک نبود؟!
ولی شعارش بیرون نزده بود و روی کلیت کار نشسته بود.

ولی نقدی که دارم؛
حدود ۱۸ بازیگر در کار هست( اگر اشتباه نکرده باشم) که به جز شخصیت اول، تمام بازیگران روایتی رو شرح میدن و اجرا میکنند، و روایت‌ها کمی طولانی بود. اگر هر روایت در حد دو خط میشد، تاثیر بهتری میذاشت و مخاطبان بیشتر و بهتر روایت رو دنبال میکردند. چون به نظرم لازم نبود این همه روایت‌هایی که به همدیگه متصل نیستند رو توضیح داد.
.
طراحی صحنه هم خوب بود.
نور هم میتونست بهتر باشه.
صدا خوب بود.
لباس‌هم که گویا طراحی خاصی نداشت. که اگر یک‌دست میشد بهتر بود.

امتیاز من به این نمایش ۳.۵ از ۵

به امید موفقیت‌های بیشتر🤍