در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهنا هاشمی درباره کنسرت-نمایش ناکجاآبا‌د: من دو بار به تماشای این نمایش نشستم ؛ هر دو بار هم لذت بردم اما چند نک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:07:34
من دو بار به تماشای این نمایش نشستم ؛ هر دو بار هم لذت بردم اما چند نکته ای که دو بارش به ذهنم اومد رو عارض میشم . اول اینکه اولین باری که خواستم نمایش رو ببینم ، با نیم ساعت تأخیر شروع شد و در انتها جوری به اتمام رسید که به نظرم اومد ممکنه یه سری بخش ها اجرا نشده باشه ؛ به همین دلیل بار دوم همین چهارشنبه اومدم ، باز هم با نیم ساعت تأخیر شروع شد:))))) نمی‌دونم شب های دیگه هم همینجوری بوده یا پا قدم من بود 😅
نکته ی دوم ، تپق های خانم صباغ بود که تو هر دو اجرا دیده شد . البته نسبت به اولین بار که دیدم خیلی کمتر بود بار اول یه چیزایی رو کلا اشتباه گفتن که داستان و مبهم و اشتباه کرد. نکته ی سوم ، زود و ناگهانی تموم شدن داستان بود ؛ که خب نمی‌دونم چون با تأخیر شروع شد ، همچین شد یا در کل همین بود . این نظر رو خودم بار اول که اومدم داشتم و بار دوم که با افراد جدیدی اومدم که قبلاً نمایش رو ندیده بودن هم دقیقاً همین دیدگاه رو داشتن.
در کل ، خیلی خوشحال کنندست که هنوز افرادی هستند در هنر که دغدغه شون حفظ اصالت موسیقی و ادبیات و.. است و بسیار لذت بخش بود استفاده از سازهایی که این روزها کمتر دیده و شنیده میشن (مثل قانون) . آهنگسازی اشعار مولوی و حافظ و بهمنی و ترکیب شعر خیام و باباطاهر هم ستودنی بود .
خسته نباشین ؛)
سلام. روز جمعه ۲۹ دی اجرا نیست؟
کی لینک بلیط باز میشه؟
۲۴ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید