در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میثم گل کار درباره نمایش بک تو بلک: ایده اصلی و محتوای این اثر خیلی به وقایع امروز جامعه نزدیکه و ای کاش ک
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 23:58:14
ایده اصلی و محتوای این اثر خیلی به وقایع امروز جامعه نزدیکه و ای کاش کسانی که باید ببینند و بشنوند و تغییر کنند در بین مخاطبان بودند.
چون به نظرم اومد اکثر حاضرین محترم سالن از جمله خودم، خودشون یک "علی" بودند!!
استفاده از نور و موسیقی هم مناسب بود و ضروری است در این جور آثار حتما پروتکلهای مربوطه بطور ویژه برای تماشاگران توضیح داده شود. بطور مثال در همه اجراها گفته می‌شود گوشی ها در حالت بی صدا ولی در این اجرا که به سکوت و تاریکی مطلق نیاز دارد حتما باید گفته شود هرگونه وسیله الکترونیکی حتی ساعتهایی هوشمند مطلقا بدون صدا و بدون نور.
در مجموع شاید اگر ملاحت ذاتی بازیگر نبود تحمل تلخی مضمون کمی سخت میشد و توانمندی‌های بارز آقای افشاریان بدون تردید نقطه قوت این اجرا بود که به دوستان هنردوستم توصیه کردم این اثر را ببینند.

یک نکته کلی هم در خصوص چندین کاری که اخیرا دیدم باید بگم که نسبت به چندسال قبل بی نظمی بیشتری در زمان شروع اجراها دیده می شود و این نباید ... دیدن ادامه ›› عرف شود.
ساعت ۱۷ یعنی تماشاچیان از قبل در سالن حاضر باشند و راس ساعت ۱۷ طبق برنامه تئاتر آغاز شود.شاید به ظاهر پیش پا افتاده به نظر بیاید ولی نظم در همه شئون اجرا از جمله زمان شروع به نظر بنده مهم است.
با سپاس فراوان