در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | افشین گودرزی درباره نمایش همه چیز می گذرد تو نمی گذری: متن بسیار عالی بود، شبیه طنزهای چارلی چاپلین ، تلخ و گزنده ، اجرا و طر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:24:15
متن بسیار عالی بود، شبیه طنزهای چارلی چاپلین ، تلخ و گزنده ، اجرا و طراحی رو دوست داشتم ، هنرمندان و اعضای گروه پر انرژی بودند ، بدون داد و فریادهای اعصاب خورد کن ، با ایمان و عاشقانه اجرا کردند ، فقط اسم های بزرگی ندارند و سلبریتی نبودند ولی بهتر از خیلی از سلبریتی ها اجرا کردند.
مفهوم متن در طراحی و اجرای هوشمندانه کاملا عیان بود، طرح سیاه و سفید لباس ها، بازی با سایه ها، هماهنگی حرکات ، بازی های پس زمینه خیلی عالی بودند . به هر هنرمند در صحنه نگاه کنید ، یک جریان و مفهوم را می بینید.
اگر آقای بهرامی ناراحت نمی شوند، این کار رو بیشتر از تختی دوست داشتم. شاگردان شما به شدت خودتان را تهدید می کنند ، حرفه ای ، با انگیزه و با تمام قلب شان اجرا می کنند و اطمینان دارم از همین گروه در سالهای بعد حرف های زیاد و خبرهای خوبی خواهیم شنید.
به نظرم بهتره هرچه زودتر با بچه های این گروه طرح رفاقت بریزم ،اگر نه بعدها واسه یه امضا گرفتن ازشون باید صف وایسم