@@@چند نکته@@@
1)آقای پسیانی شخصاً به تک تک تماشاگران در خصوص خاموش بودن گوشی موبایل تذکر می دادند.شاید این هم به نوعی امضای آقای پسیانی پای کارهایشان باشد. این برخورد مشابه در نمایش عرق خورشید اشک ماه و پروفسور بوبوس و باغ آلبالو هم دیده شده بود.درست مثل عمودی افقی راه رفتن بازیگران در نمایشهای آقای غنی زاده یا ....
2)برای بروز رسا نی یک اثر نمایشی کلاسیک کافیست المان های روز رو مثل نمک روش بپاشید.هم ملاحت کار بالا میرود و هم تماشاگر راضی از سالن بیرون می آید.اینکه رومئو مدام آب معدنی !!! میخورد و تلو تلو زنان مثل محسن ابدو یک روز نئشه بازی میکند از همین استعداد سرچشمه
... دیدن ادامه ››
میگیرد.
3)استفاده از نی انبان زنده سر صحنه های کشتار –استفاده از دوربین سر مونوپاد برای به تصویر کشیدن زوایای متنوع کار-صدای مترویی که دقیقاً هر ده دقیقه از بالای سر رد میشود- همه و همه خوب بود ولی درست مثل دستمالهلیی بود که گره خورد و به این طرف و آنطرف سالن پرت شد و دست آخر هم به هم متصل نشد نیمه کاره رها شد.
4)چینش صندلیها ناعادلانه بود.به همه علاقه مندان توصیه میکنم فقط ردیف G رو برای تماشا انتخاب کنند .تماشاگر ردیف های وسط درست مثل تماشاچی تنیس روی میز باید پینگ پونگی به راست و چپ نگاه کند.در حالیکه اجرا پینگ پونگی دنبال نمیشود.یعنی همزمان که بازیگری در منتها الیه راست در حال ادای دیالوگ است،بازیگر دیگری در منتها الیه چپ در حال بازی است.ولی چون اغلب صداها ضعیف است (علیرغم استفاده از هاش اف) مجبورید به بازیگر در حال ادای دیالوگ خیره شوید تا شاید با لب خوانی چیزی دستگیرتان شد.
5)قیمت بلیت چهل هزار تومان برای یک خانواده سه نفره ی کارمند زیاد است.بنده از بالکن یک تالار وحدت می سی سی پی رو دیدم به قیمت سی و پنج هزار تومان که با توجه به دکور –گریم-لباس و حجم قابل توجهی از ابر ستاره های سینمایی –تلویزیونی به شدت عادلانه بود.ولی اما این کار با این کست و شرایط گران بود.
6)با احترام به همه ی عوامل نمایش ،نوید جان محمدزاده را از کار حذف کنید و بازیگر دیگری جای ایشان قرار بدید، مجدداً بلیت فروشی کنید !!! مطمعن باشید سولد آت نمیشوید.
7)دیگر هیچ کاری از همکاری مشترک استاد چرمشیر و آتیلا پسیانی عزیز رو نخواهم دید.حتی با نوید محمد زاده و بهرام افشاری..