در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال امین شکری | دیوار
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 11:28:18
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
نمایش را جمعه پنجم مرداد دیدم،
درود به گروه و تلاش همه آن ها.
فرم اجرا خوب بود و دیگر همه چیز در میانه.
سالن بد بود: با تاخیر، پر سر و صدا، رفت و آمد، نور گوشی های همراه، همهمه تماشاگران و خنده های غلو آمیز.
کاش برای خویشاوندان اجرایی جداگانه می گذاشتند تا آن ها که تنها به دیدن نمایش آشنایشان می آیند هوای نمایش و دید دیگران را فشرده نسازند.
محمد فروزنده و امیر مسعود این را خواندند
رضا خان زاده این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امین شکری (u.omzei5)
درباره کنسرت-نمایش مجنون آن لیلی i
لیلی آن مجنون↓
سه شنبه ۱۲ تیر به تماشا نشستیم،
بسیار دوست داشتم و پیشنهاد می کنم هم تماشاگران بیایند و ببینند و هم گروه نمایش را پی بگیرد.
آواز و بازی زهره فیروزی دلنشین ترین بود
خوانندگی محمدرضا خادم شگفت زده مان کرد
خوانش عبدالجبار کاکایی دوست داشتنی بود
رسول نجفیان برای قیس پدر خوبی بود
و تلاش گروه موسیقی، رقصنده ها و طراحی لباس ارزشمند.
گروه پایدار باشد و پرکار.
کاش نویسنده تنها از لیلی و مجنون نظامی بهره برده بود، ... دیدن ادامه ›› اینکه بشنویم:
نخستین بار گفتش کز کجایی
بگفت از دار ملک آشنایی
بگفت آنجا به صنعت در چه کوشند
بگفت انده خرند و جان فروشند...
برجسته ترین مناظره خسرو و فرهاد مرا از نمایش جدا کرد.
بیشتر از آن اما، مجنون به دل ننشست. صدای به این خوبی اگر با متن شعر همراه می شد کار بهتر می شد، انگار که توانایی از بر کردن شعر را نداشته اند. بر درگاه خداوند راوی شعر را می خواند و در دیگر جاها گفتارشان ناموزون بود. در دیدار با پدر هم شعر را تکه پاره می خواند....
از همه این ها است که می گویم نمایش «لیلی آن مجنون» ↑ بود.
دیگر اینکه بیشتر در تاتر شهرزاد دیده ام که در هنگام نمایش تماشاگران می آیند و می روند و این را بارها گفته‌ام اما...
نمی خواهم شادی ام از دیدن نمایشی از فرهنگ خودمان (که پیشتر و بیشتر از کارهایی چون عشق سالهای وبا مارکز و رومئو و ژولیت شکسپیر در آن است) با این نقدها تمام شود، پس تندرست و شاد و پیروز باشید همه گروه نمایش مجنون آن لیلی.
درود.
خداقوت به تمامی عزیزانی که تاتر مجنون آن لیلی را به زیبایی جلوی دیدگانمان اجرا کردند. اگر فرصتی داشتید حتما برای دیدن این تاتر زیبا و پر محتوا وقت بزارید مطمئن باشید پشیمان نمی شوید.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
درود
یازده خرداد نمایش را دیدم، تندرست و پرکار باشند همهٔ گروه
اینکه نوشته اند زمان نمایش طولانی بود یا حوصله مان سر رفت، به گمان من نه برای این است که تماشاگر تاب دیدن نمایش های طولانی را ندارد، بلکه چون آن اندازه ریتم زندگی اش تند است که یا باید در نمایش، عمق موضوعی را بیشتر بکاوند یا اطلاعات فراوانی در آن بگنجانند که هیچ کدام در این نمایش نبود، دیگر این که گروه رقص بسیار ضعیف بود چه در اجرا چه در مفهوم، دست کم من نمی فهمم چه اصراری به چنین حرکات موزونی در نمایش های ما رسم شده است، مگر آن که بگوییم برای حوصله سر بر نبودن مقداری هم موزیک و حرکت در آن بگنجانیم.
بازی شهروز دل افکار بسیار بسیار خوب بود.
دیشب ۲۲ دی ماه نمایش فردریک را دیدم.
دوستش داشتم.
نقدهایی بر آن نوشته شده و من می گذرم.
به این فکر می کردم که اگر آن را ایرانی کرده بودند و از آوازها و ترانه های قدیمی ایرانی و لباسهای گذشته ایرانی و گونه های نمایش ایرانی( مانند رو حوضی برای بازی در بازی آن)و... بهره برده بودند چه محشری می شد.
پایدار باشید گروه.
درود و روزگارتان خوش،
یازدهم مهرماه نمایش را دیدم، خندیدم، دست زدم و از شادی تماشاگران شاد شدم.
محمدهادی عطایی خیلی خوب بود،
مجید مظفری و علی فتحعلی خوب بودند،
بصیری را دوست دارم و موسیقی دلنشین بود.
این را که مردها به جای زنان بازی کنند نمی پسندم، شاید از شوخی ها کم می کردم اما می گذاشتم زنها نقش خودشان را بازی کنند.
برخی از دیالوگ ها و آوازهای گروهی را نشنیدم. تماشاگرانی که اجازه یافتند در راهروها بنشینند دید من را کم کردند و با این کار جلوی صحنه را نمی دیدم.
دوست داشتم و پیشنهاد دیدنش را می دهم.
سپاس
سیدمحمدصادق سیادت (siyadat)
باسلام و احترام؛
از اینکه به تماشای این نمایش نشستید از شما بسیار ممنونیم
در رابطه با بازی بانوان محترم به جای آقایان باید خدمت شما عرض کنم که این موضوع به صلاحدید کارگردان محترم نمایش انجام شده است و در نمایش‌های آئینی و سنتی یک سبک کاملا شناخته شده است که بسیاری از کارگردان‌ها از آن استفاده می‌کنند.
در رابطه با صدای پایین بازیگران و نشستن تماشاگر خارج از ظرفیت نیز اگر اشتباهی از سمت عوامل اجرایی و سالن صورت گرفته است از شما عذرخواهی می کنیم و قطعا در روزهای آتی این مشکل بر طرف خواهد شد.
مجددا از شما ممنونیم که مارا تماشا کردید./
۱۵ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید