در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال نسیم | دیوار
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 05:55:17
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
من نمایشنامه رو از قبل خونده بودم و با فضای کار اشنا بودم و میدونستم قراره به دیدن یک کار ابزورد برم

به اعتقاد من نمایشنامه در انتظار کودو یک نمایشنامه عالی در سبک و سیاق خودش هست، با دیالوکهای فوق العاده زیبا و ماندکار و مضمون اشنا که بسیاری از ما بارها حس نقش ها رو تجربه کردیم


به همین دلیل با اشتیاق کامل به دیدن ... دیدن ادامه ›› نمایش رفتم

اما شاهد نمایش متوسطی بودم:
١)کارکردانی کار بسیار متوسط بود،خیلی از میزانسن ها به اعتقاد من میتونست بهتر باشه و قدم زدن های متفاوت نقش ها البته که تا حدودی بیانکر نقش ها بود ولی خیلی وقتها اضافه و بی دلیل بود

٢)طراحی صحنه نقطه ی بسیار منفی کار بود،البته میتونست حس تهی بودن رو انتقال بده ولی واقعا جشم رو خسته میکرد،من به شخصه سردرد کرفتم،
٣)بازیها:من معتقدم بازیکران خوب سینما در نمایش هم عالی هستن ولی اینجا اقای معادی بسیار متوسط بود،بیشتر ماشین کلام بود تا یک شخص بازی،مثلا در قیاس با اقای بهبودی خستکی نقشی که سالهاست داره انتظار میکشه در بازی اقای بهبودی کاملا محسوس بود ولی اثری از این تنش انتظار و سالها روزمرکی در بدن و کلام اقای معادی نبود،البته نقش ایشون کمی امیدوارانه تر از نقش مقابل بود ولی این به معنی عدم خستکی بطور کامل نیست،

بازی اقای علی سرابی فوق العاده بود-مثل همیشه-با آن لحن اشنا و اون ارامش همیشکی و خاص اقای سرابی-بهترین بازی نمایش

٤)من خواندن نمایشنامه رو به شدت توصیه میکنم،و دیدن کار رو به دوستانی که میکرن دارن یا عمل لیزیک انجام دادن توصیه نمیکنم،و حتی برای سایر دوستان:با عینک افتابی به دیدن کار برید!

٥)در مجموع از دیدن کار ناراضی نیستم - به خاطر خود نمایشنامه در وهله ی اول و همینطور سه بازی عالی...
نسیم گرامی ممنون از نوشتتون .....واقعا کارگردانی این نمایش انتظارهای بعضی ها رو براورده نکرده از جمله خودم.......بیشتر کسایی هم که راضی بودن فکر میکنم مرهون متن نمایشنامه و فلسفه مستتر در او میشن، تا نظرگاه کارگردانی.در مورد بازی معادی و ماشین کلمه تعبیر بسیار به جایی بود....در مورد طراحی صحنه هم نکته خوبی گفتید ضمن اینکه کارکرد ناقصی داشت منظورم خارج بودن ورود و خروج پوتزو ولاکی از قاب صحنه .....
۱۸ اسفند ۱۳۹۲
وقتی یه کلمه عربیه با این حرکت چطور زبان فارسی حفظ میشه نکنه دارن بومی سازی می کنن کلماتو :)))))))))))))))
۰۵ فروردین ۱۳۹۳
بنده خودم هم اطلاع کافی ندارم.
۰۵ فروردین ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امضای تازه ی من
دیگر امضای روزهای دبستان نیست

ای کاش ان نام را دوباره پیدا کنم

ای کاش
ان کوچه را دوباره ببینم

انجا که ناگهان
یک روز نام کوچکم از دستم
افتاد

و لا به لای خاطره ها گم شد

انجا که
یک کودک غریبه
با چشمهای کودکی من نشسته است...

بگذار ... دیدن ادامه ›› باز هم به تو بر گردم

بگذار دست کم

تو را به "خواب" ببینم

بگذار در خیال تو باشم...

بگذار...
بگذریم!

این روزها

خیلی برای گریه دلم تنگ است

از: قیصر امین پور
واقعا آرزوی بزرگی نیست اینکه حداقل آدم خواب عشقش راببیند
یادقیصر شعر ایران سبز
ممنون از نسیم عزیز
۱۷ اسفند ۱۳۹۲
خواهش میکنم هنر دوست جان
فقط اینکه فکر میکنم منظور شاعر به خواب دیدن ان کودک غریبه که در حقیقت خود شاعره و رفتن به دوران کودکی باشه
بله واقعا یاد قیصر سبز سبز
۱۷ اسفند ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلاخی میگریست...


به قناری کوچکی دل بسته بود...



:(

از: احمد شاملو
نسیم (samiyeh)
درباره نمایش سقراط i
یکی از بهترین نمایش هایی که تا حالا دیدم ،عااااالی بود
هنوزم که مدتیه از دیدن نمایش میکذره یاد دیالوک های فوق العاده نمایش می افتم،این یعنی یک اثر هنری به معنای واقعی کلمه

خیلی خوشحالم که قراره بار دیکه اجرا بشه٠٠٠به دوستانی که نمایش رو ندیدن واقعا توصیه میکنم که دیدن این نمایش بینظیر رو از دست ندن٠٠٠