«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
سلام
امکان خرید بلیط کی برقرار خواهد شد؟
تاسف آور بود...
هزینه بلیط به کنار... فقط حیف از وقتی که گذاشتم و به بطالت سپری شد. به نظرم موضوعی بسیار تکراری و فرسوده داشت و هیچ حرف یا نگاه تازه ای نداشت و صرفا از اسم تئاتر تعاملی سوء استفاده می کرد. امیدوارم افراد بیشتری نظرشون رو بنویسند. به علاوه، امیدوارم ساز و کاری پیش بیاد تا تیوال هم بتونه در مورد برچسب هایی که به تئاترها می ده دقت بشتری بکنه. این کار هر چیز که بود، تعاملی نبود. تعداد کسانی که در اجرا حضور داشتند هم بسیار بیشتر از ظرفیت فضا بود. تقریبا داستانی نداشت و بیشتر می تونست یک کار مناسبتی باشه و کاش حداقل در این مورد صداقت داشت و در همین صفحه اشاره می کرد تا آدم بدونه داره می ره که چی ببینه. اگر مکان خروج بود، حتما بعد از 20 دقیقه می فتم.
حیف واقعا...
من بیشتر به خاطر جناب آقاپور و جناب نادری رفتم (یعنی به حساب اینکه لابد در انتخاب کار، به خاطر تجاربشون، دقت نظر زیادی دارند).
البته ای بسا که این نمایش با معیارهای من هم خوانی نداشت و مسئله سلیقه باشه و کسان دیگری بپسندند. اما نمی تونم با اجرای آقای آقاپور در نمایش خبری از او نیست یا اجرای آقای نادری در کلنل مقایسه ش نکنم.
امیدوارم مخاطبان بیشتری نظرشون رو بنویسند و امتیاز بدند.
سلام
من دیشب (18 دی) نمایش رو دیدم.
از چندین نظر کار منحصر به فردی بود، از جمله موضوعی که انتخاب کرده بود که حداقل من نمونه مشابهی ازش سراغ ندارم. زبان گفتگوها، نگاه عمیق و درون نگرانه نویسنده و تلاشی که برای دیدن بخشی از زندگی حداقل بعضی از زنها که مادر بودن رو انتخاب می کنند داشت قابل تامل بود و باز هم از این منظر، اثر منحصر به فردی بود. من که از تماشای این کار لذت بردم و بهم کمک کرد به مادر بودن و تولد و خلاقیت از منظر دیگری هم فکر کنم.
نکته دیگری که به نظرم رسید این بود، نظر بعضی از کسانی بود که اینجا پیام گذاشته بودند و ارزیابی منفی داشتند. البته سلیقه و نگاه افراد مختلف و به اندازه خودش قابل تامل هست و می تونم درک کنم که شاید این غلظت از فضاهای زنانه برای بعضی قابل تحمل نباشه.
اما تجربه دیگری شد برای خودم که در انتخاب آثاری که نویسند یا کارگردان یا بازیگرانش رو نمی شناسم صرفا به نظراتی که نوشته می شه اکتفا نکنم. اگر به نظرات منفی خیلی تکیه می کردم، احتمالا این اثر رو نمی دیدم و از تجربه جالبی محروم می موندم. احتمالا انتخاب اثری برای تماشا هم شبیه باقی انتخاب های زندگی آدمه که تا خطر نکنی، معلوم نمی شه چی در انتظارت خواهد بود.