«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به سیستم وارد شوید
نمایشنامه اى کمتر خوانده شده از تنسى ویلیامز، نمایشنامه نویس آثار درخشانى مثل (باغ وحش شیشه اى)، (اتوبوسى به نام هوس) و (گربه روی شیروانی داغ) انتخاب هوشمندانه اى است.
از آثار تنسى ویلیامز بارها در سینما و تئاتر اقتباس شده ولى اجراى (نمى دونم فردا چى میشه) اقتباسى آزاد در عین وفادارى به متن است.
در این نمایش از قطعات موسیقى جذابى استفاده شده، طراحى صحنه خلاقانه است و بازى ها درخشان و تاثیرگذار.
به دوستان هنردوست دیدن این اجراى خوب را پیشنهاد مى کنم.
با توجه به اینکه نقدها و گلایه های منفی در مورد کار شنیده بودم، باید بگویم که شاید نسبت به کار موفق ( سنگ ها در جیب هایش ) کار سبک تری باشد و آقای پیروزفر با آن کار توقع ها را از خودش بالا برده، ولی ( بر پهنه ی دریا ) نمایشنامه ی خیلی خوب و بازی های بی نقصی دارد. اگر از پایان یک باره و خامش بگذریم، می شود به آن نمره ی بالایی داد.
بعد از مدتها یک تئاتر خوب دیدم. و تمام طول تئاتر داشتم تاسف می خوردم که چرا کار به این خوبی فضا و امکانات بیشتری نداشت؟ تئاتر مثل داستان اوج و فرود و بحران و گره گشایی داشت. از ریتم نمی افتاد و مفاهیم را با دیالوگ و موزیک و اکت هماهنگ و به موقع منتقل می کرد. بازی ها درخشان بودند و با وجود صحنه های دراماتیک و احساساتی، اگزجره و مصنوعی از آب درنیامده بودند.