با احترام
به نظر این نمایش بر خلاف صحبت کارگردان و نویسنده "" یک نمایش کاملا زنانه "" است و البته حضور بازیگر مرد در
... دیدن ادامه ››
نقش یک خانم چالش دیدنی است (فارق از مفهوم ایده) نقش مقابل هنگامه یک مرد تک بعدی و منفعل که حتی در حساس ترین لحظه به بزرگترین علت درگیریهای هنگامه اشاره نمیکند که همانا دروغی است که هنگامه به خودش و او گفته است و دقیقا از این لحظه به بعد ما قرار است شاهد منظومه ایی باشیم از استقلال و ابتکار و هنر و مشکلات هنگامه که خودش با دست خودش ایجاد کرده و در نهایت تنها دلیل این شرایط "هفت بیست ویک " و "هفت بیست و یک " و "هفت بیست و یک" و خوب این میشود پاسخ هنگامه برای طی طریق ؟؟
مرور نمایش اینگونه است : شما چون زن هستی به دلیل "هفت بیست ویک" می توانی دروغ بگویی عاشق بشوی سقط بکنی دوباره بچه دار بشوی ده سال زندگی هر کسی را نابود کنی در نهایت نتوانی تصمیم بگیری که چه کار کنی و خیلی شیک و مجلسی هم اسمش را بزاری منطق الطیر . اگر "این جا پنچره ای باز مانده است" فراموش کردن "آن جا هم که پنجره خورد شده است " می شود طی طریق ؟ مگر نه هر کسی طریقت خود را دارد و در ایینه سیمرغ خودش را میبیند .
بازی روان اقای چنگیزیان بسیار خوب بود ( اون صورت بدون احساس در اجرا تبدیل به احساسی شد که شما میتونید در سالن صدای گریه را بشنوید )