در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پریا یعقوبی
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 01:37:20
 

فعال هنری

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
اگر به ابزورد علاقه مندید و با نمایش هایی چون در انتظار گودو ارتباط گرفتید این اجرا رو از دست ندید ،در غیر این صورت شاید نتونید ارتباط بگیرید با نمایش…
سلام
چرا امکان خرید یا رزرو بلیط وجود ندارد؟
پریا عزیز سلام؛ به دلیل توقیف، سامانه فروش هم متوقف شده بود. هم‌اکنون می‌تونید بلیط برای روزهای آتی تهیه بفرمایید.
۰۷ مرداد ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
پریا یعقوبی (pariayaghobi)
درباره نمایش بودن i
«بودن»
تئاتر تلفیقی یا کلاژ
کلاژی از افسانه ازیریس و نمایشنامه هملت و صحنه هایی دیگر…و از نگاه من شاید نگاهی با فاصله به افسانه سیزیف .
با خواندن نقد کاربران یاد گزارشی که از مخاطبان فیلم طعم گیلاس اثر عباس کیارستمی در پایان ،هنگام خروج از سینما تهیه شده بود افتادم،
۹۰درصد از مخاطبان می گفتند :ما چیزی نفهمیدیم ، که چی؟؟
عادت به دیدن تئاتر یا فیلم های داستانی ، در تعریف درست تر فیلمنامه های کلاسیک سه پرده ای و نمایشنامه های داستانی در وجود مخاطبان این عرصه رخنه کرده است
مثل عادت به دیدن و حظ بردن از نقاشی ... دیدن ادامه ›› های رئالیتی ،
در فیلم « هرگز به عقب روی برنگردان «never look away»در توصیف سبک پیکاسو در اواخر زندگی هنری اش زیبا گفته میشه : «پیکاسو میتونست ریالیتی تر از چشم انسان نقاشی کنه ولی اون ارت رو در خلاقیت و نگاه نو میدید …»
تمام این ها مقدمه ای بود برای اینکه در ادامه اضافه کنم ،برای فهم کردن این سبک از اجرا و نمایشنامه یا برای لذت بردن از سبک های مدرن نقاشی یا موج نو در سینما باید شهامت رویارویی با تغییر ، نو بودن ، و اتفاقات خارج از کلیشه و عادت هامون رو داشته باشیم در غیر این صورت محکومیم در جهان یکنواخت خودمون بدون هیچ لذتی خارج از تجربه های کلیشه ای تا ابد زندگی کنیم .
و اما در مورد این اجرا و اجراهایی از این دست ،داشتن مطالعه کافی و دانش و اگاهی از نمایشنامه ها ، اسطوره های تاریخی، ادبیات،افسانه ها حکم پیش نیاز برای درک درست را دارند و بدون داشتن این اطلاعات قطعا به درک درست نخواهیم رسید،
با مثالی از سینما فهم منظورم را اسان تر میکنم ،
در فیلم روزی روزگاری در هالیوود « Once Upon a Time in... Hollywood»به دلیل ارجاعات فراوان به اتفاقات و حواشی دوره ای از هالیوود ، در صورتی لذت بخش و قابل فهم بود که مخاطب بر تک تک اتفاقات و حواشی ان دوران واقف میبود در غیر این صورت بعید میدانم ارتباط گرفتن با فیلم اسان میبود …
کلام اخر : بازی های خیلی خوبی دیدم ،فقط گاها صدای یک خانم و یک اقای بازیگر به درستی شنیده نمیشد و نا واضح بود با وجود اینکه در ردیف اول نشسته بودم .
طراحی لباس با قابلیت تغییر آنی کاملا در خدمت اجرا بود که از امتیازات خوب اجرا بود .
موسیقی و صدا در بعضی مواقع به صورت عکس عمل میکرد و در همراه نشدن مخاطب با اثر گام برمیداشت .
خسته نباشید به تیم اجرایی
موفق باشید
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر