در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میلاد اللهیاری
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 17:34:22
 

فعال هنری

 ۱۰ اردیبهشت ۱۳۷۱
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
سلام
قبل از هرچیزی عرض خسته نباشید به عوامل کارگردانی محترم و بازیگران حرفه ای و درخشان این اثر خوب و بی نظیر دارم.

در ابتدای امر به طراحی فرم و حرکت این نمایش می‌پردازم که کاری بسیار تخصصی و زیبا را شاهد بودم که جا دارد از پردیس زارع عزیز تشکر کرده که در هر نمایشش تماشاگر و مخاطب را شگفت زده می‌نماید، اگر چه در چند پرده در خدمت کلیت اثر نبوده اما چیزی از ارزش های حرکت گروهی نمی کاهد. بنده به نوبه خود کلاه از سر برمیدارم و برای تمامی بازیگران، دست جانانه‌ای میزنم‌.

نکته دوم: همواره در عرصه هنر پیشرو بودن و آوانگارد بودن نیاز به جسارت و دانش عمیق دارد که کارگردان این اثر در سال‌های فعالیتش ثابت کرده است که از پس این موضوع برآمده و در راستای ارائه نمایش های پیش برنده و پیشرو و آوانگارد که همراه با نوین ترین تکنیک های جهانی نمایش و نمایشنامه نویسی است گام برداشته و جای تقدیر دارد.
چیزی که هم برای مخاطب عمومی اثر جذابیت دارد و هم برای مخاطبین حرفه ای و ریز پرداز تئاتر، نکته های به سزایی دارد.
آقای ... دیدن ادامه ›› سنجابی در یک پرده از این نمایشنامه به مثابه مکتب پست مدرن، بازی را به روی متن می آورد و به طور مستقیم رسالت تفکری خود را با تماشاچی در میان می گذارد که مارا یاد شاهکار اوژن یونسکو در نمایش آواز خوان طاس می اندازد که بازی را به روی متن می آورد و کاملا ضد روایت و ضد سناریو نمایش را اجرا می‌برد.
مولفه هایی که شاید برای مخاطبین عمومی تئاتر کمی غریبه باشد اما کاملا مشهود است و می‌توان چندین ساعت در موردش صحبت کرد و بررسی نمود.


نکته سوم: این نمایش قائم به فرد نیست و حاصل ماه ها تمرین گروهی یک گروه حرفه‌ای تحت مدیریت گروه تئاتری دیگر است. منصفانه نیست اگر این نمایش زیبا را تحت عاملیت چند اسم بدانیم.

نکته چهارم: مخاطب حرفه‌ای می‌داند اگرچه با یک نمایش ۱۵۰ دقیقه‌ای و طولانی رو به رو است اما در هر پرده با یک خلاقیت عجیب و نوآورانه غافلگیر می‌شود و تقابل باور های سنتی در برابر نوین ترین کنش های روز دنیا در عرصه نمایش دیدنی‌ست. بنابراین پیشنهاد میکنم صبوری به خرج داده و این لقمه بزرگ و لذیذ را تکه تکه کرد و با تامل از هر لحظه‌اش لذت ببرد.

در آخر امید بر آن دارم که همواره هنر تئاتر ایران با چنین اجراهای لذت بخش، چندین گام رو به جلو بردارد مرز های جدیدی را کشف کند.

با احترام
میلاد اللهیاری
ممنون از مهر و توجه شما ???
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
ممنون از توجه و حضورتون???
۱۷ اسفند ۱۴۰۰
صبا ایزدپناه (izadpanahsaba)
سپاس که به تماشای ما نشستید.
۱۸ اسفند ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
با آرزوی موفقیت برای این گروه
امیرمسعود فدائی و sorena nik این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
برای تمام کسانی که عزیزی رو از دست دادن، توصیه میکنم این نمایش رو نگاه کنند. برای لحظاتی همه چیز رو فراموش خواهید کرد.


دست مریزاد به عوامل این نمایش.
خدا قوت
امیرمسعود فدائی، Reza1991s و saeed mokhtar این را خواندند
محمد لهاک این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
 

زمینه‌های فعالیت

تئاتر
شعر و ادبیات
سینما

تماس‌ها

miladalef43@gmail.com