(قوچانی،مهر نامه و ابراهیم حاتمی کیا ) رو جلد ماهنامه مهر نامه در سال جدید عکسی از ابراهیم حاتمی کیا با عکاسی های همیشه دلنشین رضا معطریان در پنجمین سالگرد تاسیس این ماهنامه به غایت تا ثیر گذار در علوم انسانیه. آنچه تاملی چند باره را در ذهن مخاطبان ،تاثیر گذار ترین ماهنامه روشنفکری در ایران جلب می کنه چرایی حضور حاتمی کیا در رو جلد این ماهنامه است،نگاهی گذرا به رو جلد 33 شماره قبل این ماهنامه و تضاد عجیبش با انتخاب آقای (چ) نشانئ از عملکرد عجیب قوجانی در این مورد خاص هست .هر جند که قوچانی با ترفند ها و توجیهاتش در این باره سعی داره مخاطبانش رو همراه کنه و با سحر در خور کلامش مسئله اساسی رو در این بین سطحی جلوه بده،جرا که حاتمی کیا در این چند ماه اخیر سمبل تقکر پرو پا گاندا محور بوده و مبتذل ترین نوع نگاه رو در کلام و کنش اجتما عی اش عریان کرده،و اگر قوچانی به دنبال این رو جلد ها باشه باید به تدریج به فکر کاهش مخاطبان این مجله باشه،چرا که حجم عظیمی از آنتی تز های تفکر او با سعه صدر و با دقت در حال نظاره بر روش و منش در اندیشه قو چانی هستند و انتحاب حاتمن کیا به معنای کنشگر اجتماعی در رو جلد این مجله نه تنها کشف یک اتفاق در حوزه اندیشه نیست بلکه اشتباه عوام محورانه ای در بالا ترین سطح گفتمان در متنی است که این قاب کوچک در اون جا نمی گیره ،در پایان هم باید از محسن آزرم منتقد -اهل اندیشه دقیق- باید پرسید که چرا در برابر این انتخاب قوچانی واکنش نشان نداده که این انتخاب نمی تونه در خور ارزش سینما گر ی باشناخت از قواع د اصیل کنش باشه.