در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مجید زنجانی درباره نمایش شب به خیر کیارستمی: سلام و خسته نباشید به همه عوامل این نمایش من این متن فقط برای شما می ن
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 16:44:09
سلام و خسته نباشید به همه عوامل این نمایش من این متن فقط برای شما می نویسم چون خیلی از این کار لذت بردم و شب خوبی رو برای من ساختید . در ضمن من خودم ایستاده کار رو تماشا کردم ولی نه تنها خسته نشدم بلکه مشتاق تر هم بودم دوستانی که ایراد میگرن باید مثل من میرفتن نمایش "ننه دلاور" رو با اینکه بلیط داری رو زمین میدیدند و بعد از اونهمه زحمت یه کار بی معنی رو میدیدند تا بفهمند خستگی و این حرف ها یعنی چی ... علی احمدی عزیز کار عالی بود چون لذت بردیم نه اینکه فقط گریم زیاد و دکور قوی و لباس های آنچنانی و صداهای مهیب بشنویم و ببینیم ولی وقتی نمایش تموم میشه سردرگم بمونیم.
علی، بهرنگ، مجید زنجانی، سعید و امیرحسین مجیری این را خواندند
سین الف، رضا قاسم پور و جم این را دوست دارند
بر عکس اون حرفی که شما زدی چون من نمایش دوست کافکا در همین مکان ماه پیش دیدم میتونم بگم این کار ضعیف بود و اینکه چون شما خوشت امده دلیل نداره همه خوششون بیاد و اینجا قرار نیست همه بیان به به چه چه کنن ... هر کس دید خودشو از نمایشی که دیده مینوسه بهتر سعی کنید به نظر بقیه احترام بذارید...!!
۲۸ بهمن ۱۳۹۲
علی
آقا من اگه نمایش بدون متن اینه که دوست دارم کلا فقط از این نمایش ها ببینم تا نمایش هایی مثل "ننه دلاور" که اینقدر متن سخت باشه بازیگر یادش بره یا بخواد اشتباه بگه در ضمن از اونجایی که ما ایرانی هستیم من با متن ایرانی ارتباط بیشتری برقرار میکنم تا نمایش های سنگین خارجی که نه تنها خوب در نمیاد بلکه باعث خستگی تماشاچی میشه. در ضمن پایان بی محتوا مال کارهایی که آخر نمایش همه جا تاریک میشه و تماشاچی هم هنگ میکنه که چی شد . اینکه تو نمایش دعوا میشه چه ربطی به عادت ما ایرانی ها داره در ضمن من نمیدونم اگه بد بود پس چرا این همه تشویق و لبخند رو شاهد بودیم من که به شخصه دوست دارم یه نمایش 10 صفحه ای خوب ببینم تا یه نمایش 100 صفحه ای پوچ و خسته کننده . دوستانی هم که به اجرای نمایش های دیگه اینقدر میبالند باید بگم چرا این همه هنرمند هرشب به اجرای این کار می آمدند و من شخصا به تشویق خانم کیان افشار به دیدن این کار رفتم.
۲۹ بهمن ۱۳۹۲
4 از 10 میدم بهش

به نسبت ذهنیتی که داشتم براش خوب بود

۲۹ بهمن ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید