در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهدی امیری درباره نمایش سیمبلین | یک نمایش فنسی: بین چند نمایشی که اخیراً دیدم، این نمایش لذت‌بخش‌ ترین تجربه رو برام ب
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 06:07:59
بین چند نمایشی که اخیراً دیدم، این نمایش لذت‌بخش‌ ترین تجربه رو برام به همراه داشت؛ از بازی‌های خیلی خوب گرفته تا طراحی نور و صحنه‌ و موسیقی‌ای که چقدر به متن اضافه کرده بودن.
چون در نظرات خونده بودم که این نمایش‌نامه "سخت" است، مطالعه خیلی مختصری به داستان سیمبلین و نمایش‌نامه شکسپیر داشتم (بنده هیچ سررشته‌ای در هنر و ادبیات ندارم) و این کار باعث شد هم با روایت متن خیلی خوب همراه بشم و هم بیش‌تر از اتفاقات منحصر به فردی که در این نمایش به اجرا گذاشته شد، لذت ببرم. برای اولین بار بود که در دیدن یک نمایش، دو بار مو به تنم سیخ شد...

پ.ن. این‌که کارگردان در شروع نمایش تذکراتی رو بیان کردن برام جالب بود چون این حس رو می‌داد که برای کار خودشون و نگاه مخاطب ارزش قائل هستن و می‌خوان که همه بهترین تجربه ممکن رو از این نمایش داشته باشن.