در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | ارغوان میلانی درباره نمایش سیمبلین | یک نمایش فنسی: دیشب به تماشای این نمایش نشستم زیبا بود و بسیار لذت بردم با وجود طولان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:13:24
دیشب به تماشای این نمایش نشستم زیبا بود و بسیار لذت بردم با وجود طولانی بودن زمان نمایش گذر زمان رو متوجه نشدم و برایم کسل کننده و خسته کننده نبود و وقتی به خودم آمدم که نمایش تمام شده بود. نورپردازی عالی بود به خصوص قسمت سایه ها رو بسیار دوست داشتم و از نظر من خلاقانه بود. موسیقی خوب بود اما صدای خانمی که پخش می شد خیلی بلند بود.دکور هم عالی بود و کاملا مشخص بود وقت و هزینه صرف آن شده و بسیار روی آن کار شده.لباس بازیگران هم خوب بود.در کل همه چیز این نمایش عالی بود. با وجود تعداد زیاد بازیگران بازی ها خوب بود اما بازی چند نفر بیشتر به چشم می آمد و تسلط بیشتری روی نقش خود داشتند.با وجود اینکه در باکس وسط و ردیف اول نشسته بودم صدای عده ای از بازیگران را آنقدر ضعیف بود نمی شنیدم.ادغام کردن نمایشنامه شکسپیر و کاراکترهای زندان باعث جذابیت دوچندان نمایش شده بود.به طور کلی من از شروع تا پایان نمایش لذت بردم و واقعا دلم می خواد این نمایش تمدید شود و یک بار دیگر به تماشای این نمایش بنشینم. از تک تک عوامل این نمایش که زحمت زیادی برای آن کشیده بودند تشکر فراوان دارم و خسته نباشید میگم بهشون.
ااا من فکر کنم کنار شما بودم :)
۴ روز پیش، سه‌شنبه
ارغوان میلانی
بله دقیقا من و شما کنار هم بودیم🌹
پس باید بگم خوشحال شدم از دیدنتون :)
۴ روز پیش، سه‌شنبه
بهار مشفق
پس باید بگم خوشحال شدم از دیدنتون :)
منم همینطور امیدوارم باز هم ببینمتون
۴ روز پیش، سه‌شنبه
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید