در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شینا رای درباره نمایش حنوط: حنوط قطعا ارزش دیدن داشت و زیباترین مسئله درموردش خلاقیت تیم هست.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:59:35
شینا رای (sheena.raay)
درباره نمایش حنوط i

حنوط قطعا ارزش دیدن داشت و زیباترین مسئله درموردش خلاقیت تیم هست.

لذت بردم. روند روایت خوب بود.
طراحی حرکت و اجرای حرکات تمیز و هماهنگ ... دیدن ادامه ›› بود‌.
طراحی نور زیبا بود. بخصوص استفاده از نور ماشین از انتهای صحنه.
خلاقیت تیم در تبلیغات و در میزانسن بسیار جذاب بود. از گردو هایی که دم در میدادند تا فرد ناشناسی که وقتی توی حیاط منتظر اعلام ورود به سالن بودیم ناگهانی اومد و یسری اعلامیه پخش کرد و رفت که بعد ها وقتی در میانه نمایش بودیم، حس اشنایی بهت دست میداد، وقتی اماده سازی اون کاغذ ها رو دیدیم و درمورد پخش شدنش حرف میزدن انگار ما در جامعه داستان نمایش بودیم و حس داشتن خاطره از اون اتفاق، دلچسب بود. و همینطور گردو هایی که ازمون خواستن مراقبشون باشیم و یکی از پایه های اصلی درام حنوط بود.

دکور خلاق! تبدیل شدن میز به بادجه تلفن عالی بود. چند پاره بودن اجزای ماشین در صحنه اجازه تجربه نمای نزدیک و تک نفره از کاراکتر ها رو میداد.

در چند صحنه ریتم افتاد، یا صحنه میتونست کوتاه تر باشه اما بطور کلی هماهنگی بازیگر ها و تمپوی اجرا خوب بود.


و اما چند مسیله ریز...
یک) کاش پیرزنی که چندین بار لای مردم بود و صورتش دیده نمیشد و حتی وسط صحنه می ایستاد، میفتاد،... در خط داستان دخیل میشد. با تاکیدی که روش بود دوست داشتم بیشتر ازش بدونم.
دو) شش دروازه اطراف صحنه که طناب های دار داشتند، کاش بیشتر از نماد بوده و حداقل در فرم مورد استفاده قرار می‌گرفتند. یا در بازی با نور و سایه وارد میشدند.
سه) از فرم اول، و حتی تعداد طناب های دار، این حس القا میشد که همه شخصیت ها قراره بمیرن جز علی که وسط ایستاده بود و در فرم نمیفتاد و نفر هفتم بود که براش طنابی وجود نداشت. اما در پایان دو نفر زنده موندن. هاتف هم زنده موند این یه مقدار بین روایت اصلی و بیان بصری تداخل ایجاد میکنه.

درکل خسته نباشید و موفق باشید.