در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | حامد نوری درباره نمایش گاو زن: این نمایش رو در آخرین شب از اجراش، تماشا کردم. یک نمایشِ کامل بود که ه
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 10:23:28
این نمایش رو در آخرین شب از اجراش، تماشا کردم. یک نمایشِ کامل بود که همه چیزش بی‌نقص بود و در جای خودش قرار داشت؛ از متن، کارگردانی، و بازی بازیگرها تا طراحی صحنه. یک درام کم‌نظیر که بعد از دیدنش، به خودت میگی؛ "چه خوب که تماشای این اثر رو از دست ندادم".

ضمن این‌که باید از تهیه‌کننده‌ی این نمایش، جناب آقای کاشانی‌موحد، هم سپاس‌گزاریِ ویژه کرد که با هزینه‌ی خودش، صحنه‌ی گردانِ تماشاخانه‌ی سنگلج رو بعد از سه دهه، به‌خاطر این نمایش، بازسازی کرد. صحنه‌ی گردانِ نمایشِ تماشاخانه‌ی سنگلج، باعث شد جذابیتِ بصری نمایشِ "گاوزن" و ظرفیتِ داستان‌گویی متن نمایش، بیش‌تر بشه. مطمٸنن این صحنه‌ی گردان باعث میشه اجراهایی که در آینده در سنگلج به نمایش درمیان هم جذابیت افزون‌تری برای مخاطب داشته باشن.

سپاس از تیم نمایش "گاوزن" برای احترام به مخاطب.
آقای نوری عزیز؛
خوشحالیم که تماشاخانه سنگلج رو برای تماشای تئاتر انتخاب کردید.
در رابطه با صحنه گردان تماشاخانه سنگلج لازم به ذکر است که مدت زمان زیادی است که صحنه ی تماشاخانه ثابت می باشد و صحنه گردان نمایش گاوزن به صورت موقت ساخته شده است که جزوی از دکور این نمایش محسوب می شود و خاطرات ارزشمندی را برای همه ی ما زنده کرده است.
قدردان مهرتان نسبت به این مجموعه هستیم.
به امید دیدار
۱۲ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید