در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | Mahshad Saadat درباره نمایش چاپلین: من ۳۱ تیر این اجرای زیبا رو به همراه دوستم دیدم و این نمایش اینقدر خاص
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:12:47
من ۳۱ تیر این اجرای زیبا رو به همراه دوستم دیدم و این نمایش اینقدر خاص و متفاوت بود که همیشه تو ذهن و قلب من می ماند و از همه مهم تر بازی آقای بهزاد خلج که محشر بود اینقدر نقش شون رو طبیعی و زیبا بازی کردن که احساس کردم چارلی واقعی جلوی چشم های من این نمایش را داره اجرا می کنه و من همیشه به ایشون افتخار میکنم که در تمام نقش هایشان اینقدر فوق العاده هستند و روز به روز می درخشند و باعث افتخار من بود که تونستم این گروه با استعداد رو از نزدیک ببینم و تشویق شون کنم و از کارگردان این نمایش آقای رنجبر تشکر میکنم بابت زحماتی که خودشون و بقیه عوامل کشیدن و به نظرم این نمایش باید تمدید بشه و به همه پیشنهاد میکنم این تئاتر رو ببینن چون این نمایش با بقیه نمایش ها فرق داره و واقعا میخوام که این نمایش تا شهریور هم ادامه پیدا کنه. دوباره میام و این نمایش رو می بینم
حسین چیانی و امیر مسعود این را خواندند
علی کیهانی و مهتاب این را دوست دارند
دیشب برای بار چهارم اجرا رو دیدم،
و بلیط دو شب دیگه هم گرفتم، برای دوستان عزیز هم، که از زیبایی که دیدم لذت ببرن.
برای این نمایش بسیار مطالعه شده، اطلاعات تاریخی صحیح به جای خود، مفاهیمی که قصد انتقالش رو داره در روحیات و جهان بینی بیننده تاثیر گذار هست.
بار اول تقریبا ۷۵٪ اجرا رو اصلا نشنیدم، انقدر که محو بازی ها بودم. و با سه مرتبه تماشای بعد، مفاهیم پنهان رو دیدم. صحنه ای که اوا براون دنبال بلوندی میدوه تا مهارش کنه و عصای چاپلین به دفاع از بلوندی وارد میشه و فقط با نگاه، اوا براون، معشوقه ی قلدرترین قلدر دوران رو ... دیدن ادامه ›› متوقف میکنه، بسیار صحیح نشون میده که هنر با قدرت نگاهش میتونه قلدرها رو متوقف کنه.
این نمایش نشون میده همه سیاه و سفیدن. حتی یک جنایتکار علیه بشریت، با روح لطیف و نقاش و شاعر گونه ش، شاید اون معلم هنرستانش که نقاشی هاش رو مسخره میکرد، در شیفت کردن این شخص از اون روح لطیف به یک جنایت کار، باید نقش خودش رو در واقعه هولوکاست بپذیره.
شاید ما باید همه مراقب ایجاد چنین شیفتهایی در آدمهای اطرافمون باشیم. هرچه روحیه ای لطیف تر، عمق آسیب و انتقامش از کل بشریت شدیدتر.
و خیلی خیلی موارد دیگه بسیار جای حس و فکر داره.
بازی آقای میثم یوسفی در نقش بلوندی محشره.
صدای «او» و همه اکت ها و نوازندگیش بینظیره.
حس قلدر بودن و بیمار بودن هیتلر رو آقای موحد نیا بشدت عالی منتقل کردن.
عصا، اونا، اوا و همه سربازهای گشتاپو عاااالی هستند.
و قطعا آقای خلج، روحیه کم تحمل و خسته شده و آزرده ی چاپلین رو بسیار زیبا اجرا میکنند. بازیگری که حرکات و میمیک صورت و لحنش قابل پیشبینی نباشه و در هر نقشی بتونه روح شخصیت رو در خودش پرورش و نمایش بده خیلی کم دیدم، و بهزاد خلج یکی از اون معدود بازیگرها هستن.
نهایتا درود فراوان به آقای رنجبر عزیز، که اطلاعات تاریخی و مفاهیم انسانی رو به مخاطب منتقل کردن.
به این ملت تاریخ نخوان ( خودم ) …. مگر اینکه با هنر آموزش بدید.
ممنون آقای مهران رنجبر
ممنون آقای مهران رنجبر
ممنون آقای مهران رنجبر
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید