در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | مهرداد احدی نسب درباره نمایش شکستن خط فرضی: «شکستن خط فرضی» مثل همه ی آثار رسول کاهانی قصه گوست و امضای خاص خودش ر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:20:48
«شکستن خط فرضی» مثل همه ی آثار رسول کاهانی قصه گوست و امضای خاص خودش را دارد. و همانند محیط زیست قصه و مصائب یک خانواده را مطرح می کند. جنس شوخی ها برآمده از درونیات درخشان کارگردان است چرا که اگر ناگهان چشمان خود را باز کنید و خودتان را در میانه ی اجرا بیابید، متوجه می شوید که شما در حال تماشای اجرای درخشان دیگری از گروه درجه یک رسول کاهانی هستید و این انتظارات را از او بالا می برد و خوشبختانه هر بار مخاطب را راضی از سالن اجرا خارج می کند.
طراحی صحنه، دکور و نورپردازی بسیار درخشان است.
بازی های تیم بازیگری بسیار فوق العاده است خصوصا سُرور پیروانی که نقش هما را درخشان، اندازه و باور پذیر ایفا می کند. در طول اجرا با دیدن بازی اش، حس خواندن داستان مورچه ی آرژانتینی ایتالو کالوینو به من دست داد و تمام بدنم را خواراندم، این نشان می دهد که او تسلط بی نظیری بر اجرا دارد.
در شب اول، اجرا را دیدم و گروه بسیار هماهنگ بودند.
در ضمن این اجرا مهمان ویژه ای هم داشت که از اثر بسیار لذت برد؛ باران کوثری، بازیگر محبوب و درجه یک سینما

حتما این اجرا را ببینید.