در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | امیرحسین سرمنگانی (هالین) درباره نمایش فین جین: یک نمایش با درون مایه و ملات تلخ، که به شیرین ترین شکل ممکن ساخته و رو
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 04:12:40
یک نمایش با درون مایه و ملات تلخ، که به شیرین ترین شکل ممکن ساخته و روایت شد.
از ابتدایی که شما وارد سالن میشید، احساس راحتی میکنید و تعاملی بین بازیگران و تماشاچیان هست که همین باعث میشه منی که سخت میخندم، یا شاید در مقابل خندیدن مقاومت میکنم بتونم راحت باشم.
بازیگران به شکل عجیبی همشون بی‌نظیر بودند و حتی وقتی یه نفر از پشت پرده سالن داشت یه خبری رو بهشون میداد و یه بازیگر دیگه هم در پشت صحنه حالش بد شده بود، تونستن هم بازی خودشون رو حفظ کنند و هم روایت رو.
گروه موسیقی هم که عالی.
این که یه کاری پرفروش باقی میمونه، حتما یه چیزی داره که این اتفاق میوفته. من هم نسبت به تماشای این نمایش از قبل عید تا به دیروز گارد داشتم. حتی چندبار بلیت داشتم و نرفتم. ولی دیدم نه...ارزشش رو داره.
این نمایش به خاطر خود نمایش موفق بوده و هست و خواهد بود. نه برای مسائل دیگه. غیر از این بود انقدر تمدید نمیشد و قطعا من یکی تو نظراتم ثبت میکردم.
احترامی که عوامل این نمایش برای مخاطب قائل بودند هم قابل ستایشه.
نظر منفی ندارم و نمیتونم بدم.
ممنونم ازتون.
افتخاریست برای ما حضور شما و نظرات مثبت و نگاه پر از مهرتون 🙏🏻
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید