در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Atefeh Eskandari درباره اپرای شیدا | پرواز همای: اجرای فوق العاده ای بود و بسیار بسیار لذت بردیم. 👌 گروه موسیقی و صدا
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 14:18:32
اجرای فوق العاده ای بود و بسیار بسیار لذت بردیم. 👌
گروه موسیقی و صدا، نورپردازی عالی بود. درباره اجرای جناب همای که واقعا نمیشه صحبتی کرد، هنرمندانه، دلنشین و حرفه ای.💯
و همینطور شیدا واقعا عالی بود و همینطور بقیه عوامل اجرایی.

اما همانطور که بقیه هم اشاره کردند چندتا نقد میشه به نمایش داشت:
- صندلی ها بشدت اذیت کننده بود و بخصوص با توجه به طولانی بودن نمایش، اواخر کار دیگه از کمر درد تمرکز کافی نمیشه داشت و لذت برد.
و اونقدر مجبور بودیم اینور و اونور کنیم که احتمالا تمرکز افراد اطراف رو بهم میریختیم. که خب باتوجه به محل اجرا یعنی کاخ نیاوران که برای این منظور طراحی نشده میشد همین انتظار رو داشت و ... دیدن ادامه ›› چشم پوشی کرد.
-اما اما اما لباس رامشگران زن بسیار بی نظم و شلخته بود، انگار طراحی خاصی براش درنظر گرفته نشده بود و صرفا هرکس هرچی داشت پوشیده بود، و این تمرکز رو از کار برمی‌داشت مدام ذهن میرفت سمت اینکه چرا این لباس ها هیچ هماهنگی رنگ، سبک و طرحی با هم ندارن چرا انقدر متفاوت هستن!!!!
وقتی برای دیدن یک نمایش هنری میری انتظار داری یک مجموعه کامل از هنر و زیبایی رو ببینی و اگر قرار بود فقط خوانندگی جناب همای مدنظر باشه باید کنسرت اجرا می‌شد نه اپرا تئاتر! ولی متاسفانه تنها قسمت های بی نقص خوانندگی جناب همای و گروه نوازندگی بود!
-طراحی لباس رامشگران مرد هم بیشتر شبیه ملیجک دربار بود!
خب چرا برای کاری که اینقدر زحمت کشیده شده به همچین چیزی بی توجهی شده!!! دقیقا یادمه در اپرای حلاج لباس کسانی که سماع میکردن خیلی هماهنگی طرح و رنگ خوبی داشت و خوب طراحی شده بود.
و همینطور درباره نقش اول زن نمایش یعنی شیدا، واقعا اون چه لباسی بود! بعنوان نقش اول زن لباسش باید خیلی خاص تر و حتا متفاوت تر از بقیه طراحی میشد. ولی لباس کنیزها از شیدا بهتر بود! و با صدای زیبا و نقشش اصلا هم خوانی نداشت و بدون دقت اولش نمیشد متوجه شد که ایشون شاهزاده و نقش اول زن هستند.
امیر مسعود، بهناز علیلو، کتی محمدی و سمیه مرجانی این را خواندند
رامک این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید