در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | آرش یوسف زاده(هالین) درباره نمایش گنجشک مفرغی: متاسفانه ریتم کند نمایش و اجرا، کار را بسیار کسالت بار کرده است. مصداق
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:03:15
متاسفانه ریتم کند نمایش و اجرا، کار را بسیار کسالت بار کرده است. مصداق بارزش عدم تمرکز تماشاچیان بر روی اجرا است و سرک کشیدن شان به موبایل و حتی چرت زدن در سالن حین تماشا.
پرداخت داستانِ رویا و حسرت‌ها با بیان این شکلی‌اش هم بسیار تکراری ست.
کاش بیش‌تر به درهم شکستن مرز بین رویا و واقعیت می پرداخت. در این مورد فقط در یک پرده مانده به آخر نمایش، ثریا در دیالوگی خطاب به نریمان به ما نشان می دهد که او نیز باخیال داشتن و زندگی کردن با دخترش می زیسته و این غافلگیری جذاب بود. وجه شاعرانگی کار در بیان رویا و خیال پردازی خیلی ضعیف بود و بیان شاعرانه از دهان این شخصیت‌ها ممکن نبود.
در مجموع کاری ضعیف با بازی های خوب را شاهد بودیم.
جناب یوسف زاده از اینکه نمایش ما را برای دیدن انتخاب کردید بسیار سپاسگزار هستیم. بسیار لطف کرده و نظرات خود را درج کردید. این نظرات برای نویسنده و کارگردان و همه عوامل گروه بسیار اهمیت دارد. همه تلاش ما برای جلب نظر شما تماشاگران محترم است. با دقت و توجه موارد شما را توجه خواهیم کرد و امیدوارم در نمایش های بعدی گروه بتوانیم اثری را تولید و اجرا کنیم که نظر شما را جلب کند. قدردان شما تماشاگران محترم به عنوان سرمایه های ارزشمند هستیم.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید