در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | بهناز علیلو درباره نمایش آن‌ها دروغ می‌گویند: سلام، اوضاع تئاتر بد است اما خود تئاتری‌ها نیز به فکر هم نیستند و برا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:17:05
سلام،
اوضاع تئاتر بد است اما خود تئاتری‌ها نیز به فکر هم نیستند و برای هم دلسوزی نمی‌کنند و باعث شده تئاتر ما به سمت قهقرا رود. کارگردانان صرفاً به خاطر فروش گیشه از چهره‌های سینمایی استفاده می‌کنند.

گفتا زکه نالیم که «از ماست که بر ماست»

این ضعف کاری نمایشنامه نویس هست که با نگاهی معلول به روابط و شرایط موضوعات اجتماعی و اخلاقی جامعه متن نمایشنامه ای بنویسد که به این شکل افتضاح در این اجرا به مخاطب بیان و نشان داده شود، بهتر بود نمایشنامه نویس عزیز با چشمی بازتر به موضوعات اجتماعی و اخلاقی جامعه نگاه میکرد.تئاتر در تمام دوران عمرش، بیشتر از هر هنر دیگری به زندگی و اجتماع نزدیک بوده است پس باید توجه بیشتری به متن نمایشنامه ... دیدن ادامه ›› داشته باشید
نمایش کمدی بیشتر از هر نوع دیگری از گونه‌های نمایشی نیاز به متن و سناریوی قوی دارد.
وظیفه تئاتر نسبت به بیان پیام و رساندن آن به مخاطب نکته‌ای است که باید مورد توجه تمامی اهالی تئاتر باشد، من معتقدم تئاتر باید باعث این مهم شود که مخاطب با دستان پر سالن نمایش را ترک کند و سرزندگی و شور تئاتری برای مخاطبان از بین نرود.

تشکر ویژه ای دارم از گروه موسیقی
در نهایت خسته نباشید میگم به همه عزیزان بازیگر وگروه