در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | آرمین زمانی درباره نمایش گالیله: بیچاره ملتی که نیاز به قهرمان داشته باشه... دیشب به تماشای نمایش گا
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 01:17:10
بیچاره ملتی که نیاز به قهرمان داشته باشه...

دیشب به تماشای نمایش گالیله نشستم و به معنی واقعی کلمه از این نمایش لذت بردم. با دیدن برخی از نظرات در مورد این نمایش خیلی شک و تردید در مورد کیفیت اجرا برام ایجاد شده بود اما نگرانی واقعا بیجا بود.

بازی آقای آییش مثل همیشه عالی بود و من رو یاد اجراهای برجسته ایشون در سال های گذشته می انداخت. برای اولین بار بود از خانم اسپهبدی اجرا میدیدم و واقعا کارشون عالی بود. شهروز دل افکار و نورا هاشمی هم مثل همیشه خوب بودند.

در واقع می تونم بگم که برخی از نظرات منفی در این صفحه واقعا سخت گیرانه لحاظ شدن و رقص ها یا نورپردازی یا طراحی لباس اصلا بد نیست. خود من ... دیدن ادامه ›› به شخصه مجذوب صحنه رقص طاعون شده بودم و برخی از صحنه ها واقعا مو به تنم سیخ کرد. می تونم بگم بعد از مدت ها یک اجرای خوب دیدم و یادم اومد که چرا تیاتر رو انقدر دوست دارم.

در پایان ازتون می خوام که خیلی هم به نظرات منفی توجه نکنید و خودتون حتما و حتما به این نمایش زیبا یک فرصت بدید و این اجرا را تماشا کنید چون نظرات می تونه خیلی سلیقه ای باشه و چیزی که شاید به مذاق یک نفر خوش نیاد، برای یک نفر دیگه واقعا زیبا و لذت بخش باشه.