در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | احسان صفانژاد درباره نمایش پس از: خسته نباشید خدمت عوامل محترم نمایش پس از درون مایه روانکاوی باعث شده
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:05:12
خسته نباشید خدمت عوامل محترم نمایش پس از
درون مایه روانکاوی باعث شده کلیت نمایش جذاب و پویا باشه
در بخش نمایشنامه _ درون مایه روانکاوی کلیت محتوا متن نمایشنامه را در بر گرفته است و این اتفاق را به خوبی انجام داده است و این یکی از نقاط قوت نمایشنامه است ، اما در بخش پایانی نمایشنامه کمی زیاده گویی های کارکترها اذیت کننده است اما به کلیت نمایش آسیبی وارد نکرده است.
در بخش نور _ استفاده درست از نور به جذابیت کار افزوده است و طراحی نور همیشه رکن اصلی و اساسی را در اجرا ایفا میکند که در این نمایش نور نقش خودش به درستی و کامل انجام داده است.
در بخش لباس و دکور _ هر دو به درستی نقش خود را ایفا میکنند در نمایش پس از
در بخش موسیقی _ موسیقی به شکل مثبتی به فضاسازی اجرا کمک کرده است و کاملا مخاطب را با خود همراه میکند
در بخش بازیگری _ بازیگران نمایش به درستی به کارکتر خود دست یافته اند و آن را به شکل کامل بر روی صحنه اجرا میکنند ، این نشانه مثبتی است ... دیدن ادامه ›› برای هدایت درست کارگردان و درک درست خود بازیگران از محتوا نمایشنامه است مخصوصا در بخش روانکاوی متن
در بخش کارگردانی _ کارگردان با توجه به این موضوع که خود نویسنده نمایشنامه است ، که خود نقطه مثبتی است برای او ، تمام آنچه که خود در زمان نگارش نمایشنامه در ذهن ساخته است را به شکل درستی بر روی صحنه اجرایی کرده است
در کل به تمام عوامل نمایش پس از خسته نباشید میگم و درخشان باشید