در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | شاهین محمدی: به نام خدا کنار این خیابان شلوغ و پر سر و صدا، روی صندلی نشستم و م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:52:53
به نام خدا

کنار این خیابان شلوغ و پر سر و صدا، روی صندلی نشستم و مردم را تماشا می کنم که در این خیابان ها و پیاده روها، با ماشین و پای پیاده رفت و آمد می کنند. و هر چه قدر هم که به شب نزدیک تر می شود، بر تعدادشان افزوده می شود.
همه ی این مردم  دغدغه و دل مشغولی خود را دارند. یکی مریض است و آمده به دکتر برود، دیگری آمده سر کار برود، آن یکی هم آمده همین طوری بازار و شهر را بچرخد و خرید کند و همینطور دیگران که هر کدام برای کاری، در معابر شهری و کوچه پس کوچه ها پرسه می زنند.

همه ی این مردم، همه ی این جمعیت دارند آن نقشی که به آنها سپرده شده را ایفا می کنند و دوربینی که صحنه ها و اتفاقات این مجموعه را فیلمبرداری می کند، چشم های آنهاست که بر خلاف دوربین هایی که در ساخت فیلم و سریال استفاده می کنند، دارای لنز های قوی ... دیدن ادامه ›› و سبک است.

این آمدن و رفتن ها، این جمعیت و سر و صداها، این ترافیک و دود ماشین ها، همچنان ادامه دارد. چون فیلمبرداری این مجموعه خیلی طولانی است و هر بار وارد اپیزود دیگه ای می شود و برای همین، بازیگران زیادی به آن اضافه و کم می شوند.

اما یک روزی می رسد که دیگر فیلمبرداری این مجموعه به پایان رسیده است و آن موقع است که باید  تمام بازیگران و عوامل این مجموعه بر کرسی قضاوت و انتقاد بنشینند و در برابر داوری ها و نقد هایی هایی که در مورد نقش شان و مجموعه و... می شود پاسخگو باشند.

📝🦅

شاهین محمدی
احمدرضا این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید