نوشته ای کوتاه بر نمایش میدان سرداران جریان سیال مرگ در بستر ژنتیک محیط
بازیگران با شکوه، متن بی نقص و کارگردانی متوسط
پس از گذر دوران طلایی کلاسیک با آن محور عمودی آهسته آهسته احساسات بشر در بستر رومانتیسیزم خود نمایی کرد تا جایی که بر اساس مفهوم انسان، اهمیت او، روابط او و دغدغه های مالی، سیاسی اجتماعی انسان رئالیسم شکل گرفت
در این نمایش با شخصیت هایی وامانده از هدف، نا امید و خسته ای رو برو هستیم که هر کدام قشری و نگاهی از جامعه را رهبری می کنند. داستان هایی که توسط یک عکاس مستند تنها به عکسی بدل شده و عکاس دنیای عجیب را تجربه کرده است
ساختار یک نمایش رئالیستی به شدت وابسته به شکل گیری جریان پیوسته و علی و معلولی بازیگران است. در این نمایش هم بازیگران از سوی کارگردان بسیار خوب هدایت شده اند و همهرکدام به طرز شگفت انگیزی نقش خود را براساس اصل اقتصاد حرکت، بازیگر محور ۳۶۰ درجه عمودی بدن و بازیگر محور ۳۶۰ افقی بدن خلق کرده اند و من شخصا بعد از مدت ها از بازی این بازیگران شگفت زده شدم.متاسفانه کارگردانی همراه کامل بازی ها نیست و طراحی حرکات بازیگران(blocking) که به
... دیدن ادامه ››
اشتباه در ایران میرانسن گفته می شود بسیار ساده است اما اشتباه نیست و می توانست جذابتر باشد. در متن رئالیستی دیالوگ بر سه محور دادن اطلاعات، ایجاد کشمکش و پیش برندگی داستان استوار است که بسیار درست دقیق نوشته شده است.
با احترام. مسعود طیبی. استاد دانشگاه و کارگردان