در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | محمد نفریه درباره نمایش دختر یانکی: سلام و سلامتی برای همه دست اندرکاران نمایش قبل از هر چیز باید گفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:58:04
سلام و سلامتی برای همه دست اندرکاران نمایش

قبل از هر چیز باید گفت که نمایش خوبی را شاهد بودیم و لذت بخش هست. از نمایشنامه بسیار قوی نیل سایمون که بگذریم، از نقاط مثبت نمایش می شه به بازی خوب و راحت بازیگران اشاره کنیم. همچنین کشمکش های داستان به خوبی از آب دراومده بود. شروع نمایش با افت همراه هست ولی هرچه جلوتر می ریم، اجراها قوی تر و پخته تر می شوند.

برای هرچه بهتر شدن نمایش چندتا نکته کوچیک به نظر من میرسه:
1- نورمن باید خیلی ساده لوحانه تر شخصیت پردازی می شد. کنتراست نورمن و اندی باید بسیار بیشتر به چشم بیاد. در این جا هست که کمدی خودش رو بیشتر ... دیدن ادامه ›› نشون می ده.
2- نمایشنامه طنز سیاسی-اجتماعی داره و البته در فضای کشور خودش معنای بیشتری پیدا می کنه، در این نمایش تایید کمی رو بر روی موارد سیاسی-اجتماعی شاهد بودیم.
3-باز هم مثل تمامی نمایش های کمدی این روزها، البته خوشبختانه با غلظت خیلی کمتری، برای ایجاد فضای خنده از شوخی های دم دستی و تا حدی مبتذل بهره گرفته شده. استفاده از این المان ها در این نمایش، ارزش طنز لایه های درونی تر نمایشنامه رو تا حدی زیادی کاهش داده.

در کل دیدن این اجرا ارزش وقتی که گذاشته میشه حتمن داره و اوقات خوبی رو رقم می زنه.
بسیار نظرات سنجیده و درستی رو بیان کردید و ممنونم ازتون ...
مورد دوم موضوع همیشگی سانسور و ... در میان بود و سنگین تر کردن متن که شاید در تجربه های دیگر بیشتر به آن بپردازیم....
مورد ۳ هم تا حد زیادی از شوخی های جلف پرهیز کردیم تا به سمت تاتر ازاد کشیده نشه و اجرای تمیزی رو شاهد باشیم تا برای وقت خودمون و دیگران ارزش قائل باشیم و در بعضی شب ها نسبت به اجرای روی صحنه بعضی حرکات و میزانسن ها بیشتر در چشم می اید که کارهتی کمی در این باره میشد کرد....
باز هم ممنون که تشریف اوردید و خوشحالیم که لذت بردید...ممنون از این که حمایت میکنین
۱۸ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید