در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | نسترن فردی درباره نمایش بدون خروج: "شما چجوری میتونین این حرفا رو باور کنید،اونم از آدمایی که تابحال
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:48:10
"شما چجوری میتونین این حرفا رو باور کنید،اونم از آدمایی که تابحال پاشونو اینجا نذاشتن"
این جمله واقعا منو به فکر فرو برد،اگر فقط به همین یه جمله فکر میکردیم،همچی خیلی فرق میکرد...
خدا قوت به کل تیم،که همچین متن سختی رو با توجه به اینکه خیلی ها از جمله خود کارگردان کار که من جستجو کردم کار اولی هستند تقریبا،اینقدر عالی به صحنه آوردند،در متن سارتر،اونم دوزخ انقدر خلاقیت و انقدر شکافتن داستان و به تصویر کشیدن دیدگاه جدید و باز کردن خیلی از داستان ها،واقعا برام عجیب بود،چون به شدت متن سنگین و سختی هست.
طراحی صحنه رو هم خیلی دوست داشتم،با اینکه داخل خود متن اصلی طراحی یک جای شکیل بود،ولی این حس رو گرفتم که جهنم میتونه هر جایی باشه،و برای ساختن یک کار خوب،نیازی به دکور های عجیب و غریب نیست
و صد البته نور هم در ادامه ی صحبت قبلم نقش بسزایی در داستان داشت،اینکه در تفکیک هر صحنه بازم تاکید میکنم بدون هیچ چیز خاص و عجیب غریبی ما رو از دنیایی به دنیای دیگه میبرد و در خدمت داستان بود.
موسیقی های هر صحنه و هر کاراکتر انتخاب های درستی بودند،خصوصا موزیک روانس و اون قاب عجیب و دوستداشتنی که با شوک و حس غریبی که سالن رو ترک ... دیدن ادامه ›› میکنی،البته موسیقی دیشب مشخص بود که به مشکل فنی خورده بود متاسفانه،ولی در کل من لذت بردم.
خسته نباشید به همه ی عوامل،مخصوصا کارگردان و تهیه کننده ی کار،امیدوارم این روند رو ادامه بدید و کارهای بیشتری از این گروه ببینیم.
با درود و احترام

سپاس فراوان از ثبت نظرتان.
امیدواریم بازهم در محافل هنری یکدیگر را ملاقات کنیم و ما میزبانی شایسته برای حضور گرم و پرشور شما باشیم.

بابت مشکل در سیستم صوت و پخش ضعیف موسیقی های انتهای کار به شدت شرمنده شما و سایر عزیزانی شدیم که همزمان با شما در سالن حضور داشتند، ... دیدن ادامه ›› موضوع از سوی تیم اتاق رژی پیگیری و رفع خواهد شد تا سایر عزیزانی که ما مفتخر به میزبانی از آنها خواهیم بود چنین اتفاقی را تجربه نکنند. از شماهم دعوت مینماییم تا یکبار دیگر و اینبار به عنوان مهمان ما به تماشای مجدد بدون خروج بنشینید.

تیم روابط عمومی
۱۳ آبان ۱۴۰۲
مرسی از شما که تشریف آوردین،خوشحالم که کار رو دوست داشتین🙏🏻🌻
۱۳ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید