در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میثم گل کار درباره نمایش تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی: ایده محوری این اجرا بسیار متناسب با وضع و حال امروز جامعه ما است و به
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 21:34:03
ایده محوری این اجرا بسیار متناسب با وضع و حال امروز جامعه ما است و به نظرم جا داشت در بازنویسی نمایشنامه بیشتر و بیشتر به مسائل مبتلابه الان جامعه در باب حقوق بانوان اشاره کرد.
همچنان که در نمایشنامه به مقوله تجاوز (به صورت جسمی) تاکید میکنه ولی برای بانوان، تجاوز (به صورت غیرجسمی) از یک نگاه نامطمئن یا یک کلمه نامربوط و یا حتی یک تذکر نابجا!!! مفهوم پیدا میکنه که چالش امروز جامعه ماست.
در هر صورت انتخاب موضوع مهمترین ویژگی یک اجرای تاثیرگذار است که خوشبختانه در این اثر وجود داشت.
تردیدی نیست که دیده شدن و توجه مضاعف به این اجرا مرهون حضور آقای افشاریان است اما به نظر من خانم اسدی در این اجرا بازی بسیار تاثیرگذار و قابل باوری به نمایش گذاشتند که قابل تقدیر است.
به عنوان یکی از طرفداران آقای افشاریان (به دلیل کثرت توانمندی‌ها و ملاحت ذاتی ایشان) دوست دارم از ایشان بازی‌های متفاوت تری ببینم. به نظرم این اجرای ایشان کمی شبیه بک تو بلک هم بود و بتدریج خوده آقای افشاریان گویی بطور ناخوداگاه در حال غلبه بر کاراکتر نمایش است بگونه ای که ما خود ایشان را بیشتر از شخصیت نمایشنامه می‌بینیم و حس میکنیم. بویژه ... دیدن ادامه ›› در تن صدا!
البته این یک نظر شخصی است و یقینا آقای افشاریان از افراد برجسته و تاثیرگذار حال حاضر تئاتر کشور هستند و برای ایشان و همه عوامل این نمایش آرزوی موفقیت روزافزون دارم.