۲ تا نکته مهم که حیفم میاد نگم واقعا:
نکته اول اینکه متاسفانه یه سری افراد یه جوری طلبکارانه و حق به جانب! کامنت میذارن که انگار از اول اسپانسر
... دیدن ادامه ››
مالی گروه بودن و حالا که اجرای نهایی رو دیدن، با ایده ناب! و اجرایی خودشون مغایرت داشته و خوششون نیومده و پشیمونن از سرمایه گذاریشون! و توهینها و تحقیرهاشون رو به عنوان انتقاد با لحن ناشایست مطرح میکنن...
دوستان من، قرار نیست همه از نمایشی خوششون بیاد یا بدشون بیاد، شما هزینه کردید که لذت ببرید، درست، ولی این خیلی بدیهیه که یه وقتایی از سبک و یا اجرایی خوشمون نیاد! یا یه سری انتقاد بهش داشته باشیم، ولی باز هم میتونیم خیلی درست، منطقی و با لحن شایستهی زحمتهایی که هر گروه نمایشی میکشن تا یه اجرا به ثمر بشینه، بهشون انتقاد کنیم، اونم انتقاد سازنده! نه حرفای خاله زنکی سایتها و مجلات زرد و بنفش رو بازگو کنیم! و جالبتر اینجاست که افرادی هستند که توی کامنت خودشون چندین غلط املایی و خطای نگارشی هست ولی می آیند و از شیوهی نگارش متن کار و نحوه اجرا و ادای دیالوگهای بازیگرهای نمایش ایرادهای ریز و درشت میگیرند!
کاش بفهمیم که اول خودمون هم کامل و بی نقص نیستیم و هر کاری و هر چیزی نقاط ضعف و نقاط قوت خودش رو داره، و یاد بگیریم که نقاط قوت رو با تحسین و اشتیاق و نقاط ضعف رو با مهربانی و صبوری به همدیگه گوشزد کنیم.
و نکته دومی که فراموش کردم دیروز بگم توی کامنتم، اینکه مورد علاقهترین صحنهی من از این نمایش، و یکی از دلایلی که ۳ بار این کار رو دیدم، صحنهی مونولوگ سخت و طولانی خسرو، بعد از کشتن خاتون هست... که به نظر من یکی از "بینظیرترین"و "جذابترین" صحنه های نمایشه... دیالوگگویی همزمان دو بازیگر نقش خسرو که انقدر از دید مخاطب قشنگه و جذابیت بصری داره که من هر دفعه خواستم عکس بگیرم ازش، انقدر غرقش شدم که فراموش کردم و صحنه تموم شد 😅
یه خداقوت ویژه اول از همه به افشین زمانی به خاطر خلق این صحنهی فوقالعاده و بعد هم به پیمان محمدی و امیرحسین نعیمی برای اجرای فوقالعاده هماهنگ، جذاب و کاملن بی نقصشون میگم، دمتون گرم واقعا 👏🏽